Heerlijk gereden.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Heerlijk gereden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 09:57

Kunnen jullie van die dagen dat je op je paard zit en denk YES. Wat loopt ie lekker, gaat eindelijk op zijn kont zitten en doet alles wat in zijn vermogen ligt om te doen wat je vraagt. En jij dus niet meer wil stoppen met rijden en nog de hele dag met een big smile rondloopt van het genieten van je eigen beessie.
Kijk meestal moet je hier dan ook wel weer heel lang op teren. Maar ik heb er gister van genoten en geniet er nog steeds van. Nu maar afwachten wat ie vanavond weer doet. Ooowwww echt stoer lekker gevoel is dat, echt van hier doe ik het allemaal voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 10:06

Lovers !
Heerlijk, kun je weer lekker een tijdje naar dat gevoel terug proberen te rijden. En je zult zien, als je weer zo'n fantastisch dagje hebt, dat je weer een stappie verder bent dan de vorige keer dat het zo super ging! Lekker joh!!!

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 10:49

Ja, op zulke momenten kan ik echt stapel verliefd op me paard wezen.
Dat zijn de echte fijne momenten.

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:34

Gefeliciteerd!!! Haha! Party!!

Ik heb dat met Lobke ook de laatste drie keer. En dan gaat het zo lekker, je weet niet hoe je dat paard nog meer kan vertroetelen en bedanken. Nadeel van zulke momenten: Gebeurd altijd als niemand het ziet. Komt er iemand kijken loopt het beest met z'n kop in de lucht!!
Maar ach denk ik dan....wij hebben er van genoten!!! Dat is toch paardrijden! genieten samen met je paard!!!

Ik hoop voor je dat ie weer zo loopt!! Veel plezier met elkaar!!!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:54

wat leuk voor je!
Daar heb je vast ook heel veel voor meoten doen.
Ik heb dat eigenlijk bijna nooit, want ik kan voor geen meter rijden en rijdt op een manege (een keer in de week) Ik merk dus bijna nooit echt veel verschil of het paard beter loopt dan de vorige keer.
(ik heb het trouwens een keer gehad, toen liep mijn lievelingpaardje de hele les aan de teugel en was ze goed voor het been enzo, was bijna vier maanden gelden en ik teer er nog op)

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 09:05

Juist Annetje dat soort kleine momenten zijn ook de dingen waar je op teert als je een eigen paard hebt hoor. Als je dat voor je gevoel op dat moment zover mogelijk perfect voor elkaar hebt, voelt het geweldig aan.