Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, terwijl ik er al verschillende keren om heb gevraagd. Zullen de nieuwe menproeven voor de FNRS ook al klaar zijn? Luf_Midnight schreef:ik heb al byna een jaar me F12, en toen zeiden ze ook dat ik het L1 mocht gaan starten,, uit eindelijk bleek dat allemaal weer niet te mogen,, omdat ik eigen pony reed,, maar dat hadden ze niet ff bij de F4 kunnen vertellen...
misschien ga ik der wel eens 1 rijden om een nieuw paard op stal,, maar verder niet echt denk ik...

Luf_Midnight schreef:ik heb al byna een jaar me F12, en toen zeiden ze ook dat ik het L1 mocht gaan starten,, uit eindelijk bleek dat allemaal weer niet te mogen,, omdat ik eigen pony reed,, maar dat hadden ze niet ff bij de F4 kunnen vertellen...
misschien ga ik der wel eens 1 rijden om een nieuw paard op stal,, maar verder niet echt denk ik...
Weet iemand de precieze datum? 

Flippertje schreef:Ik heb vanochtend nog even met de jury gepraat, zij had de nieuwe proeven nog niet gezien, het gaat waarschijnlijk nog wel even duren. Wel leuk dat er weer proeven bijkomen, want ook bij ons op stal is een groep mensen klaar met de F12.

AnnemiekvM schreef:Maar wat mij betreft mag er wel een beetje meer vaart achter

AnnemiekvM schreef:Maar er zijn al verschillende bijeenkomsten geweest ivm die nieuwe proeven. Dus misschien moet die jury goed haar brievenbus in de gaten houden![]()

joycie schreef:Ik heb er ook nog niets van gehoord. Ik rijd nu F11 met 1 pp, maar ga in juli stoppen met rijden i.v.m. studie. Ik zou dus sowieso de F12 niet af kunnen maken. Alleen als ik dan weer ging rijden kon ik wel snel de F12 doen en meteen naar het L1 zodat ik de B niet hoefde te doen. Maar dat kan ik nu dus vergeten?

Ja ze kunnen het ook weigeren.
Flippertje schreef:AnnemiekvM schreef:Maar er zijn al verschillende bijeenkomsten geweest ivm die nieuwe proeven. Dus misschien moet die jury goed haar brievenbus in de gaten houden![]()
Heel apart ja, dan zal ze idd wel wat gemist hebben

Shalimar schreef:Misschien een beetje een rare vraag maar als ik met een manegepony L1 wil gaan starten na de F12 moet ik toch eerst toestemming aan de manege vragen? En dat kunnen ze toch gewoon weigeren? Beetje blonde vraag...ik weet het...