Dagje Dex (voorjaarspoets)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Dagje Dex (voorjaarspoets)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 16:02

Ben net terug van Dex. Ik had vandaag echt de voorjaarspoetskriebels dus ik heb de stal eens goed onderhanden genomen.
Ik kwam vanmorgen op stal en onder het poetsen besloot ik dat ik dex best een dagje vrij kon geven en heb hem op de wei gegooid. Daarna ben ik begonnen met het mesten van de stal en toen ik daar mee bezig was zag ik dat er wel erg veel spinnenwebben in de stal hingen. Die heb ik dus meteen even verwijderd en toen ik daarmee bezig was, zag ik de eerste (jawel) vliegen rondvliegen (het begin van een jeukende periode is aangebroken). Ik herinnerde me dat in de kast nog wat ontsmettingsspulstond en toen heb ik gelijk maar even de stal uitgeschrobt en antivlieg (stalspray) in de hoeken gespoten. Ook de deur en de voerbak waren opeens wel errug vies en die heb ik ook nog maar even onderhanden genomen. Ik bedoel als je dan toch bezig bent, dan kun je net zo goed nog even door gaan. En dat heb ik ook gedaan, daarna heb ik zelfs mijn kast opgeruimd. Wat heb ik een hoop bandages zeg. Heb serieus overwogen om er een aantal te verkopen, maar ik kan het toch niet over mijn hart verkrijgen . Ieder kleurtje is gewoon mooi.

Kortom: Ik heb een schone stal (nu maar hopen dat dex dat ook even zo houdt Extreme duivel ), een opgeruimde kast, een goed gepoetst paard en het besef dat ik veel te veel spullen voor hem heb.
Zijn er nog meer mensen die al grote schoonmaak hebben gehouden, of ben ik de enige hyperactieve


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 16:15

Ik heb nog geen grote schoonmaak gedaan. Maar ik heb ook geen stal om dat te doen he Knipoog Heb trouwens geen eigenpaard en zei me nog niet ff naar de manege gaan en daar ff alle stallen uitschrobben. Ik zal natuurlijk wel helpen op de manege als er mensen bezig zijn hoor.

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 16:21

Heey die mik..hoop ook voor je dat dexel zijn stalletje mooi houd. ik moet okkie zen stalletje nog doen...druk druk druk...maar okkie's wintervacht is nu bijna abski *** Haha! smile Haha! *** ik ga nu stoppen, iedereen is hier, ff buiten kijken en wat auwhoeren met onze gezellige stalg'nootjes...misschien ben jij der nu ook wel Haha!


AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:32

Hahah ja ik ken dat! ik ruim zowieso elke week mijn kast op, want het moet allemaal op de cm precies goed liggen (vervelend he dat geperfectioneer?) en vandaag had ik een dagje vrij en toen heb ik alle stallen mee uitgemest, de paarden op de wei gegooid, de buitenbak helemaal geharkt en nog even buiten gereden en toen was de dag alweer om...haha morgen ga ik de binnenbak doen!..dus nee je bent niet de enige geloof ik Lachen !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, JorineV en 136 bezoekers