Op de bank met pijnstillers.........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Op de bank met pijnstillers.........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 18:37

Jaja, heb ik dus weer, zaterdag heerlijk gereden maar ik voelde al wel iets in mijn onderrug. Na het afstijgen werd het alleen maar erger en s'avonds kon ik niet meer op of neer Huilen

Zondag leek alles weer een beetje over maar s'middags wist ik niet meer waar ik het moest zoeken. Nog wel even bij mijn ouders in bad geweest in de hoop dat het een beetje zou verlichten maar nee hoor........... ik liep helemaal krom en kon nog met moeite met mijn auto naar huis komen Frusty

Na een hele zware nacht met niet slapen en niet weten hoe ik nou eigenlijk moest gaan liggen ben ik vanmorgen maar in "verlichtezit" houding naar de huisarts gegaan. Wat ik al dacht, 1 kant van mijn wervelkolom helemaal 1 bonk met strakgespannen spieren en mijn wervelkolom staat daardoor scheef Huilen Huilen Voel me zo ellendig, weet niet hoe ik moet gaan zitten of liggen en die pijnstiller die ik maar 1 x per dag in mag nemen is nu ook uitgewerkt.

Hoop dat het allemaal snel over is want over 13 dagen heb ik mijn eerste wedstrijd en ik wil hem voor geen goud missen Als het woensdag niet beter is moet ik terug komen bij de huisarts, zelf denk ik dat er een wervel scheef zit maar dat merk ik woensdag wel....

Zo moest het even kwijt, ben gewoon een beetje snielig Verdrietig


Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 18:39

jeetje, wat een drama, ik leef met je mee!! Mede ook, omdat ikzelf in een soortgelijke situatie zit, heb zondagmiddag een stijve nek opgelopen en kan nu alleen nog maar rechtuit kijken... vannacht was ook voor mij een drama... Boos!


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 18:48

Oh Mause dan wens ik jou ook veel beterschap. Een stijve nek is ook geen pretje (heb zelf 3 maanden in een nekkraag gelopen, dus weet precies hoe dat voelt!)

Gebruik anders lekker een kersenpitkussen om je nekspieren warm te houden, helpt misschien een beetje Knipoog

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 18:50

Jakkes zeg! Dat kun je nu net even niet gebruiken idd als je je eerste wedstrijd hebt. Ik ga voor je duimen hoor dat het heel snel goed komt en dat het gewoon maar 'iets' onbenulligs is wat dalijk over is.
Deze smilie is nu trouwens heeeeel toepasselijk Ach gut Knipoog
Heel veel sterkte hoor Ach gut

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:01

Jeetje wat balen zeg! Mag ik vragen welke pijnstillers je hebt.
Ik heb toen Dyclofenac (of zoiets) gehad. Ik kon het ook niet met 1 redden. ik heb toen de huisarts gebeld en ik mocht er max. 4. Het duurt heel lang voordat je er wat van merkt. Met 2-3 tabletten kon ik het aardig volhouden.
Natuurlijk wel even de huisarts om toestemming vragen en niet zelf gaan dokteren.

Ook bekend als Kim20!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:06

Jeetje wat vervelend!! ik hoop dat je erop tijd weer vanaf bent, niet alleen voor je wedstrijd, maar ook vanwege het ongemak voor jou!
Ach gut *KNUF*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:08

Is een chiropraktor dan niks voor jou?? Of mag dat nu niet?
Ik heb een ribkop die er voordurend uitschiet, en loop nu al bijna een jaar bij de chiropraktor en het is al een stuk beter, eraf kom ik er niet maar het brengt wel een stuk verlichting. Ik weet namelijk precies hoe je je voelt..
Ik kon niet eens meer mijn armen omhoog brengen..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 19:15

Hoi Kim20, de huisarts heeft me Vioxx gegeven, is tegen acute pijnaanvallen. Daarnaast mag ik gewoon 6 per dag paracetamol 1000 mg innemen, maar ik moet heel eerlijk toegeven dat niets echt helpt. Ik heb namelijk dus ook het idee dat het niet allen mijn spieren zijn maar dat er een tussenwervel verkeerd zit, ik heb namelijk steeds uitstraling naar mijn benen toe en word gewoon af en toe misselijk van de pijn.

Or, bedankt voor de Knuf Lachen

en helaas mag ik niet naar een chiropractor Youngster Verdrietig ik heb namelijk al niet zo'n geweldige nek en een chiropractor is voor mijn wervels helaas niet geschikt. Ik heb wel heel veel baat bij regelmatige fysiotherapie maar helaas waren net mijn laatste behandelingen op. Mijn huisarts is heel terughoudend altijd met Fysio en verwijskaarten maar als het echt niet beter gaat woensdag ga ik gewoon illegaal naar mijn fysiotherapeut

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:26

En een manueel therapeut? die is iets zachter dan een fysio en heeft meestal betere resultaten...

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 19:28

youngster schreef:
En een manueel therapeut? die is iets zachter dan een fysio en heeft meestal betere resultaten...


Mijn Fysiotherapeut combineert Fysio en manueletherapie met elkaar Opzich heeft het voor mijn nek echt super gewerkt. Helaas weet ik dat mijn whiplash nooit meer over zal gaan dus eens in de zoveel tijd moet ik weer even "kuren" bij de Fysio en ben ik er meestal weer voor een periode vanaf weet niet of hij me kan helpen met mijn onderrug Verward

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:32

Heb jij ook maar 18 keer voor de verzekering (wij dus wel, lang leve, particuliere verzekering)

Graag gedaan (wel zachtjes want je hebt auw Knipoog )

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:32

He bah wat vervelend!

Ik hoop voor je dat je wel mee kan doen aan die wedstrijd, daar kijk je volgens mij al heel lang naar uit! Lachen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:48

Mijn schoonmoeder heeft ook een wiplash en die gaat wel is waar in friesland naar een magnetiseur..dit schijnt ook erg goed te helpen..
misschien is het ook wel wat voor jou..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 22:01

Jeetje, heb jij dat! Net nu je eerste wedstrijd eraan zit te komen! Heel veel beterschap!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 22:15

au au dat is niet fijn, heel veel beterschap en laat het rustig genezen hoor, je hebt maar 1 rug dan maar wat later starten.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 23:13

auw pijnlijk Scheve mond

ik heb gelukkig maar een klein beetje pijn in mijn rug, heb veel te
fanatiek met hooibalen lopen sjouwen.
Zodra ik een tijdje in dezelfde houding zit kan ik amper opstaan,
als ik bezig ben dan voel ik na een tijdje niks meer totdat ik weer
zit. Stelt niks voor in vergelijking met wat jij hebt, ik wens je
beterschap hoor!!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 23:15

Beterschap hoor!
Ik heb ook zo'n vergelijkbare situatie gehad. Vrijdagavond hoestte ik een keer en dat was heel vreemd! Ik had al 2weken last van mijn zij (ik wist niet wat het was) maar nu kon ik helemaal niets meer doen! Alles deed zeer en ik hield het niet meer uit!
Ik ben toen ook naar de dokter gegaan en nu heb ik dus waarschijnlijk een gescheurde spier bij mijn ribben. Ik heb nu ook pijnstillers, die kim20 ook had gekregen, Dyclofenac. Die mag ik nu 4 op een dag innemen maar ze werken lang want ik heb er echt geen 4 nodig. Ook heb ik nog iets om de hoest te onderdrukken want dan kan het beter genezen en is minder pijnlijk. (maar is wel verslavend zij ze Haha! )

Ik hoop dat het zo over is voor jou, ik heb zaterdag niet mogen rijden maar hoop zaterdag weer op een pony te zitten!


Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 08:55

Zonder dat ik het wist heb ik gisteren je paard losgezet. Volgens mij was die ook stuk , want hij ging in de paddock gestrekt in het zonnetje liggen Haha! . Zal hij jou hebben voorgedaan wat goed is Verward

sterkte en als ik wat moet doen hoor ik het wel.

Fiesta, freiberger, what else?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 09:21

oef dat zal flink pijn doen!!!
sterkte ermee!!!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 10:07

Bah wat naar voor je! Helaas weet ik precies wat je voelt.
Als je wilt heb ik wel een telefoonnummer voor je van iemand die mij vaak van de pijn afkrijgt, moet je er wel een ritje naar Amsterdam voor over hebben.
Heel veel sterkte in ieder geval, en doe voorzichtig!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 10:09

Jeetje! Ik hoop dat het ook snel over is! Beterschap Ach gut

Karnat is er eindelijk!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 13:43

auwauw beterschap ik zal ook meeduimen dat de pijn snel over is en je weer volop aan het rijden kan voor je wedstrijd!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 13:47

Heej heel veel beterschap! Echt gauw opknappen hoor dit is ook niks! Ben je vandaag wel gaan werken?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 14:18

regine schreef:
Heej heel veel beterschap! Echt gauw opknappen hoor dit is ook niks! Ben je vandaag wel gaan werken?


Helaas zal ik deze week nog niet aan het werk kunnen. Ondanks de pijnstillers, die voor geen meter werken, heb ik dus nog steeds behoorlijke pijn en weet ik nog steeds niet hoe ik moet gaan zitten staan of liggen. Morgenochtend maar weer terug naar de huisarts en voor donderdag heb ik alvast een afspraak gemaakt bij de Fysio. Ik zit hem gewoon te knijpen want ik wil zo graag meedoen aan die wedstrijd Huilen kijk er al zolang naar uit (heb zelfs mooi sierlint helemaal zitten naaien op een wit shabrak en een nieuwe witte rijbroek voor gekocht Verdrietig )

Naja we zien het wel, zodra ik weer normaal kan lopen zal ik het jullie laten weten

Dank jullie wel voor jullie lieve oppeppende woorden

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 15:02

Werkt Ibuprofen niet veel beter? Als je een bonk spieren hebt die vastzitten is mijn wondermiddeltje Ibuprofen (Nerufen) echt een uitkomst..

Heel veel beterschap!

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Macs, MarjanB, noukso, OmgiliBot, Ptl4ever, rocky_1995, Telpeva, xMagnum en 127 bezoekers