Gesprongen en.... gevallen hihi

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Gesprongen en.... gevallen hihi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 15:18

Gister heb ik voor het eerst gesprongen met Idie Haha! Haha! ! En... zand gehapt Verward Ik had wel gehoord dat mijn meisje goed kon springen, maar was tot nu toe zelf nog niet in de gelegenheid geweest om het zelf met haar uit te proberen!! Tot gister dus.

Samen met een meisje van stal die wel al veel vaker met haar paardje had gesprongen wat balkjes neergelegd en een hindernisje opgebouwd! Eerst een paar keer over de balkjes gedraafd, dat ging hardstikke goed, Idie werd al een stuk heter!! Oortjes naar voren... en gaan!

En toen de eerst sprong... Het meisje van stal was al verschillende keren over de hindernis - nou ja, hindernis, was eigenlijk gewoon een klein kruisje *LOL* - geweest en toen zou ik met Idie gaan... Ik reed op de hindernis af, sloot haar op, hielt contact met haar, gaf voldoende been bij... En ze sprong.... Alsof het een hindernis van 1.50 was!!!!

Ik kwam los uit het zadel, landde weer keurig in het zadel, Idie gaf een vreugdebok na, en daar ging ik... Zandhappen!!! Cool

De mensen die stonden te kijken en het meisje waarmee ik samen aan het springen was schrokken, maar ik gelukkig niet heel erg. Ik klopte het zand af, en ben er maar weer op gestapt. Nog een poging gewaagd en dat ging heel goed! Ik was nu ook een beetje meer voorbereid en kukelde er niet nog een keer af Schijnheilig ! We hebben de hindernis een aantal keer verhoogd en Idie sprong de sterren van de hemel haha!

Al met al een heerlijk dagje gehad! Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat eigenlijk op stal geweest! Toen nog als afsluiter frikandellen gegeten met Jura haha!!! Pling

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 15:20

daarom houd ik altijd mijn martingaal halsriem vast bij de eerste sprongetjes. Maar mooi dat het lekker ging Haha!

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 15:23

Ben eigenlijk ook wel beetje trots! Pling Maar dat is natuurlijk beetje vreemd om te zeggen als je er eerst afkieperd Haha!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 16:04

Dat had mij nou ook kunnen gebeuren. Gelukkig heb je er niks aan over gehouden.

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 16:17

1m50?!?!? Wow wat een vliegles!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 16:41

Hihi, dat flikt die van mij nou ook altijd! *LOL* Ik zie het dus helemaal gebeuren.

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 18:17

wauwie!
hahaha, nou voor de rest ging het toch wel goed?
ik hou meestal bij Sevilla ( die ging springen terwlijl we over de balkjesmoesten draven, ook leuk..hahaha)
een plukje manen vast.

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 18:22

Ha! Da's wel een goeie voor de volgende keer! Knipoog

Maar daarna ging het idd wel goed, super zelfs, toen was ik ook wat meer gewend en had ik - vraag niet waarom - ook wat meer zelfvertrouwen...
Vaag Verward moet er eerst afkukelen om meer zelfvertrouwen te krijgen... Cool Lekker logisch ook Haha!

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 18:58

Tja, dat komt me bekend voor. Jumper scheurt er ook altijd meteen opaf. En vorige keer kon ik dus ook zandhappen... *LOL*
Alleen kwam ik met mijn gezicht op de staander/lepel terecht en heb ik er meer als een week bijgelopen als een vreselijk eng monster met maar een oog Extreme duivel
Het is nog niet helemaal weg maar ik kan nu in ieder geval weer wat zien... *LOL* Volgende dag wel meteen weer erop en naar de les Haha! . Bikkelhard he... . Ben meteen deze week met een springcursus begonnen, misschien toch handig om bij de basis te beginnen in plaats van meteen 1.20 te willen springen... Clown

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 00:52

Nou gaan we dinsdag dan naar springles?
Neem ik Soer wel mee want Naad wil nog even rustig aan mee doen want straks weer peesprobleem...
Of gaan we eerst puppiespringen op donderdag avond, dan neem ik Nift mee dat is lachen!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 01:49

En ik was net even Jur uitstappen op de weg, anders had ik het nog kunnen meemaken! Haha!

En 's middags was erg komisch, ik was net op weg naar huis met studiegenootje, wordt ik gebeld door AMSAMSAMS: ben je al ver weg, we hebben frikandellen! Haha!
Dus ik omgedraaid, en hebben we nog lekker gegeten (volgens mij de eerste keer in mijn leven dat ik een frikandel heb gegeten Haha!).

Enne, ik ben ook van Jur afgekletterd vandaag. *LOL*

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 09:14

Super hoor, dat het zo goed ging Lachen

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 11:37

Lekker stel bij elkaar zo... Hihi, de een na de ander kiepert eraf Haha! !

Jura: nogmaals sorry dat ik je planning overhoop heb geschopt... Bloos Maar je begrijpt natuurlijk dat ik niet in mijn eentje 4 frikandellen weg werk! *LOL* *LOL* *LOL*

Hoewel, achteraf begreep ik dat je zelf ook aardig goed bent in het overhoop halen van planningen...