Lente: ander paard?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Lente: ander paard?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 15:38

Een paar keer per jaar wordt mij gevraagd: "Goh, heb je een ander paard?" En nu is het weer zover. Ik heb helemaal geen ander paard maar het is een soort van toverk(n)ol Party!! ! De meeste paarden zijn 's zomers wel iets anders van kleur dan 's winters maar bij de mijne is het wel een heel groot verschil. 's Winters is hij heel diep donkerbruin van kleur en lijkt hij op zijn moeder en 's zomers komen er een heleboel grijze haren tevoorschijn en lijkt hij meer op z'n pa. Dit komt omdat hij een Quarter ma en een Paint pa heeft. Het is dan wel een breeding-stock maar ik ben dol gelukkig met mijn "special paint" Haha!.
Zijn er nog meer Bokkers met toverk(n)ollen???? *LOL*

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 16:04

Die van mij is niet zo erg als die van jouw Knipoog .
Mijn paard is ook heel donkerbruin (bijna zwart), maar toen ik een paar jaar geleden terug van vakantie kwam, schrok ik me echt een hoedje: door de zon was hij gemuteerd in een koffievos Verdrietig !! Het was echt zo´n verandering, dat toen ik op stal kwam, ik hem in de eerste instantie helemaal niet zag staan Lips are sealed !!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 16:10

Haha je bent neit de enigste.
Die van mij word 's winters heel donker bruin en zomers is ie vrij licht bruin.

mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 16:23

M`n Friesje (Rosanne) is `s winters nog wel zwart te noemen...
Maar `s zomers?!?!?! Eerder een bruine Fries met al die zon, haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 16:34

Onze vos wordt in de zomer echt knalrood en de fjord wordt heel licht.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 16:39

Mijn verzorg paard Cipres heeft dat ook wel een beetje in de winter is ze bijna overal licht zwart, nu is ze dat alleen nog maar in haar nek en benen voor de rest bruin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 17:29

Licht zwart? Heb je ook donker zwart dan? *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 17:39

Hihi, inderdaad, 's winters een donkeroranje teddybeer haflinger. 's Zomers een lichte haast isabel slanke haflinger. Megaverschil, ik ben wel eens achterna gezeten door iemand die dacht dat ik haar palomino had gestolen en mijn pony dus alleen maar in oranje versie kende Lachen

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 17:59

Bij snowdon zie je heel goed dat hij nog dezelfde is, alleen in de zomer is hij bijna vosbont ipv zwartbont! En Mazzel van Mazzel_meid is ook al zo'n toverknol! En Brendan van liberty! Dus t komt zeker wel vaker voor Lachen