Het is gebeurt, Cassie is dood.......

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Het is gebeurt, Cassie is dood.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 12:13

Lieve Cassie,

Zo als je hier nu voor mij ligt in je kistje, je ziet er zo vredig uit, zo mooi, zo zacht.....maar je bent dood.
Vannacht konden we allemaal niet slapen, de paarden waren onrustig, je katten broeders wilden niet van je zijde wijken en zelfs Krezip de pup heeft een moment stilletjes liggen piepen en Hans en ik....ach, geslapen hebben we niet, we hebben je alleen maar gekroeld en we hebben gehuild tot de tranen op waren.
Op een moment zijn we naar buiten gegaan, even in de frisse lucht want onze keel werd dicht geknepen, daar zag ik ze weer, de 3 sterren die mij altijd bij hebben gestaan, 1 ster van mijn vader, 1 ster van Eldorado mijn paardje en 1 ster van Bollie je broertje die je een paar jaar geleden voor is gegaan op de reis die jij nu aan het maken bent, de ster van Bollie knipperde, hij staat op je te wachten bij de hemelpoort mannetje, Bollie heeft mij laten voelen dat het goed was, ik moest je laten gaan van hem, het is beter zo.
Een vallende ster deed mij instorten en jij likte mijn gezicht, het is goed vrouwtje, laat me maar gaan, ik ga naar mijn broertje leek je te zeggen.

En nu ligt hier jouw levenloze lichaampje voor mij, god wat ben je toch mooi, zelfs als je dood bent.
Ik moet je zo gaan begraven mannetje maar ik kan het niet, het doet zo ontzettend veel pijn kleine lieverd van me. Ik weet dat je het nu goed hebt, je bent bij Bollie, Eldorado en mijn vader, ik kan geen afscheid van je nemen maar ik moet......

Als ik vannacht naar buiten ga, laat dan bij mijn 3 sterren een vierde gevoegd zijn, knipper even naar me en blijf mijn weg verlichten kleine man, ik weet dat je er al bent, dat heb je mij net laten voelen.

Bedankt Cassie voor al de jaren dat je mij door de ellende heen hebt gesleept, dat je mijn klaagzang maar ook mijn dromen wilde aanhoren...
Onze gezamelijke droom, verhuizen naar Drenthe hebben we gelukkig nog kunnen verwezenlijken voor je ging en nu mag je rusten kleine man, rust zacht op je zonnige plekje en schijn mij bij diep in de nacht.......


Golden Casanova van Maribaja
"Cassie"
30-04-1989 - 24-03-2003

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik mis je.....

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 12:18

Gecondoleert, veel sterkte, heel mooi omschreven.
Bijna 14 jaar... is toch een heel deel van je leven mee gedeelt.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 12:24

Ach gos meis,
ik zie aan je rode nek hoeveel je gehuild hebt afgelopen dagen...

Heeeel veel sterkte met het verlies! Lovers

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 12:27

ach ach, ik wens je heel veel sterkte
ik heb je tekst met tranen in mijn ogen zitten lezen...

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 12:28

Even ingelogd op het werk omdat ik aan je zat te denken. Heel erg veel sterkte en in gedachten zijn we bij je hoor!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 12:28

Kan het niet vaak genoeg zeggen. Dieren zijn leuk maar ze moesten niet doodgaan. Heel veel sterkte.

De hond is de betere mens

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 12:34

Ach gut, meid, wat erg Verdrietig ! Ook al weet je dat je beslissing juist is, het betekend niet dat je/jullie verdriet minder groot is .... Sterkte ...

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 13:04

Sterkte

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 13:11

Ik zit hier jankend je verhaal te lezen en er komen bij mij heel veel eigen herinneringen boven. Ik weet wat je nu meemaakt en wens je heel veel sterkte.

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 13:16

Ook bij branden de tranen. Ik weet wat je voelt. Je verscheurt...

Lief, heel veel sterkte en als je een luisterend oor wil, je weet me te vinden.

*knuf*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 13:17

Heel veel sterkte!!!! Wat een mooie fotos heb je nog van hem gemaakt.

:D

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 13:20

wat een mooie foto's
een mooie herinnering
heel veel sterkte

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 13:23

Ik weet even niet wat ik moet zeggen… ik ben weer zwaar onder de indruk hoeveel mensen kunnen houden van hun dieren… het blijft heel bijzonder. Heel veel sterkte!!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 13:37

Wat een mooi mannetje was het! De tranen drukken ook in mijn ogen. Ik met er niet aan denken als het bij mijn schatten ooit zover is....

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 13:37

Wat een mooi mannetje was het! De tranen drukken ook in mijn ogen. Ik moet er niet aan denken als het bij mijn schatten ooit zover is....

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38572
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 13:51

Wat vrezelijk Tanja. Hoe zijn de andere katter eronder?

Heel veel sterkte Tanja! Ach gut

Ben je een Bokker of een Jokker....


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 14:13

wat erg voor je! je hebt er niets aan, maar de tranen staan in m'n ogen.
wat moet dat pijn doen!!!!!!!!! Ik heb er ook 3 en moet er niet aan denken.............. HEEL VEEL STERKTE!!!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 14:29

Ontzettend bedankt allemaal voor de lieve woorden, dan ben ik toch weer blij dat ik nog een Bokt familie heb!

Ik zit nog constant te huilen, ben ontzettend beroerd en voel mij verscheurd van binnen maar ik weet dat deze pijn langzaam zal verbleken en plaats zal maken voor alleen goede herinneringen en warmte......
De foto's hier neerzetten heeft mij vanmorgen 1.5uur gekost, ik had er erg veel moeite mee maar ben toch blij dat ik het heb gedaan.

De paarden zijn verdacht rustig, ik denk echt dat ze voelen hoe ik mij voel. Mijn pup is ook erg rustig (is normaal een wervelwind) en hij ligt steeds tegen mij aan op de bank.
De andere katten hebben denk ik vannacht uitgebreid afscheid genomen aangezien ze de hele nacht tegen Cassie aan hebben gelegen, een uurtje geleden heb ik ze even bij Cassie in de kamer gelaten zodat ze konden zien dat hij echt dood is, ze hebben even aan hem gesuffeld en zijn toen de huiskamer weer in gegaan, gelukkig hebben zij het er niet zo moeilijk mee als ik.

Ik heb net een grote kuil gegraven op het mooiste en zonnigste plekje in de tuin, onder mijn slaapkamerraam. Het is nog niet klaar, Hans gaat straks de andere helft doen en dan begraven we hem. Ik ga mooie steentjes op zijn grafje leggen, het wordt een mooie rustplek voor mijn mannetje en hij blijft altijd bij ons!
Als we hem begraven hebben gaan we met Krezip, de pup een lange boswandeling maken, ik weet dat Cassie met ons mee loopt, hij ging met mooi weer altijd mee op mijn schouder naar het bos en de hei en vandaag is weer zo'n dag, nu zal hij zelf meelopen en hoeft niet meer op mijn schouder want hij heeft geen pijn meer......hij zal altijd met ons meelopen!

Lieve bokkers bedankt allemaal! Jullie zijn stuk voor stuk een grote steun voor mij!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 14:34

Wat een prachtig kereltje was het! Ik weet zeker dat hij nu, vanuit de poezenhemel, spinnend van tevredenheid, naar je kijkt.

Heel veel sterkte!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 14:41

Jee meid, ik zit hier gewoon te huilen van jouw diep rakende woorden. Heel veel sterkte. Ik heb zelf ooit eens een kat verloren aan een erge ziekte. Mijn 'Bolletje' was ze. Lost Era To Boldly Go' heette ze. Ik had haar zelf gefokt en grootgebracht. En Boldly she was going. Mijn kleine dappere meisje. Dat ik van Lemmer nog naar Lelystad heb kunnen rijden is me een raadsel.

Heel veel sterkte nogmaals meid.

'Paint' it 'Black'

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 15:19

Boos! gecondoleert vanuit Amerika Boos! heel veel sterkte deze dagen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 15:43

Ik zit hier echt met kippenvel en met tranen in mijn ogen...
Wat heb je het mooi geschreven! Hieruit blijkt maar weer hoe veel mensen van dieren kunnen houden... Lachen

Do not stand at my grave and weep.
I am not there. I do not sleep.
I am a thousand winds that blow.
I am the diamond glints on snow.
I am the sunlight on ripened grain.
I am the gentle autumn rain.
When you awaken in the mornings’s hush,
I am the swift uplifting rush of quiet birds in circling flight.
I am the soft star that shines at night.
Do not stand at my grave and cry.
I am not there. I did not die.


Veel sterkte!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 15:53

Ik kreeg tranen in mijn ogen bij het lezen van je verhaal...
Heel héél veel sterkte !!!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 15:55

Heel veel sterkte.

Rivendell

Berichten: 6803
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:18

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Je hebt het heel mooi opschreven. Erg knap van je.

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen