Ik ben eruit;Ik wil Endurance gaan rijden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PridesRanchJarig

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Ik ben eruit;Ik wil Endurance gaan rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 13:45

Maar meer als een artikel uit Bit heb ik niet.
Nou heb ik het idee dat er op Bokt een flink aantal Endurace-ruiters zijn die me misschien een beetje op weg willen helpen wat betreft training, harnachement en andere tips.
De stand van zaken is als volgt: Ik heb een net 14-jarige Budjonny-ruin (volbloedxBudjonny eigenlijk) met een temperament waar je blij van wordt en een stel geweldige benen. Op dit moment ben ik druk bezig om met hem buiten te rijden, want dat gaat nog niet helemaal zonder slag of stoot, op vreemd terrein doet ie daarentegen veel minder moeilijk.
Baduh is een ex-renpaard, en ik heb 'm nu bijna een jaar.
Ik heb al gehoord dat er organisaties zijn maar ik snap niet welke websites nou precies van die officiƫle organisaties zijn en welke alleen maar hun logo erop zetten. Is er ook zoiets als een tijdschrift ofzo?
Ben heel benieuwd als endurance-leek.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 13:59

De Dutch Endurance Riders is de naam van de vereniging die de wedstrijden en dergelijke organiseert.
Zij hebben een website: www.deronline.nl waar je vast meer informatie en aanknopingspunten kunt vinden.

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 15:57

Inderdaad, volgens mij kan je er zelfs een informatie pakketje aanvragen!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 16:05

Ja infopakketje kan je via mij aanvragen. Loopt nu wel iets trager omdat de boekjes weer in de maak zijn. Maar als ik je kan bijstaan dan doe ik dt graag. Je kan ook nog even naar mijn website www.lostera.nl nog niet klaar maar straks veel info op te lezen.

PridesRanchJarig

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 21:14

Super! Infopakketje heb ik via de site al aangevraagd. Heb vandaag mijn eerste buitenrit gemaakt, daarover meer in verslag van de dag, maar ik zie het allemaal wel goedkomen. Fasel: Ga zo gelijk op je site kijken! Haha!