Net terug van de dokter.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Net terug van de dokter.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-03 00:46

Ja, ik ben net terug van de dokter Scheve mond . Ik heb namelijk sinds 2 weken pijn in mijn zij. Bij elke beweging die ik maak kreeg ik een pijscheut. Het was op zaterdag heel erg en daarna wat minder. Maar omdat ik verkouden ben en moet hoesten deed het vaak pijn.

Nou zat ik net achter de computer en moest ik hoesten en ik voelde gewoon dat er iets verkeerd schoot. Daarna kon ik echt niets meer doen. Elke minuut kreeg ik wel 10 pijnscheuten en ik kon niet eens normaal ademhalen.

Toen het niet op wilde houden dacht ik dat ik morgen wel verder zouz ien en had ik een paracetamol genomen. Toen ik ging zitten hiel ik het echter niet meer uit van de pijn en besloten we even de dokter te bezoeken.

Conclusie: ik heb waarschijnlijk een gescheurde spier in mijn zij en die wil maar niet beter worden door het hoesten. Nu kan het nog een paar weken duren.

Maar het lijkt wel of er een vloek op mij rust. Thuis had ik keiveel pijn en bij de dokter viel het eigenlijk wel mee, zoweinig dat ik me afvroeg waarom ik gekomen was. En toen ik naar de auto liep (of ja, waggelde) deed het weer pijn.

Nu heb ik een recept voor medicijnen voor de pijn en tegen de hoest maar is de apotheek niet open.

En morgen wil ik zo graag naar de manege en rijden. Ik zie wel hoe het dan gaat. Ik mag denk ik niet maar heel misschien......................

Nu ga ik een kersenflap eten (want ik kan gelukkig nog wel eten) want mijn vader heeft in anderhalf jaar 20 000 kilometer gefietst op zijn fiets (waarvan ook een tocht naar slovenie)


kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 00:54

Hebben jullie geen apotheek in de buurt die nachtdienst heeft?
Je kan het nummer van de huisarts bellen dan krijg je waarschijnlijk een bandje met de dienstdoende arts en apotheek.
Sterkte !

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-03 01:07

We waren naar de apotheek in Goirle geweest maar die was niet open en die dienstdoende apotheek was in Tilburg noord en dat is echt ver voor ons. Morgen tussen 12 en 13 uur is die in Goirle open.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 09:00

Veel beterschap! Hopelijk gaat het snel weer beter en kun je weer lekker rijden.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 10:22

Wat vervelend voor je. Ik hoop dat die spier weer gauw geneest en dat je weer alles mag. Paardrijden lijkt me nu erg pijnlijk!
Beterschap!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-03 11:34

Ja het lijkt me ook best pijnlijk om nu te gaan paardrijden maar ik mag maar 1 uurtje in de week en het is nu juist zo een lekker weer!

Ik ga direkt waarschijnlijk wel naar de manege want ik moest wel bewegen en dan maakt het denk ik niet uit of ik dat thuis doe of op de manege. Ik kan nu al ietsje meer maar echt niet onverwachts bewegen ofzo. Maar ik wil zo graag rijden! Maar ik mag niet.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 13:34

Jammer dat je niet mag rijden. Maar als het zo sneller geneest!
Als je het nu laat rusten is het maybe wel weer sneller over!!!!!!!!!!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 19:37

Ik heb nu sinds gisteren die pijnstillers en die werken echt goed! Ik had er 1 ingenomen en na een tijdje kon ik me weer gewoon bewegen!
Ik moet er eigenlijk 4 op een dag innemen maar dat vind ik nogal veel, vanmorgen werd ik wakker en ik had helemaal nergens last van dus heb ik er geen genomen. Nu heb ik nog geen genomen en ik voel het maar een klein beetje. Dus of ik ben beter en dan denk ik dat het iets anders was of die pijnstillers werken wel heel erg goed!
En ik wil zo graag rijden!!!!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 19:44

hee fleury, ik hoop echt voor je dat alles weer snel over is en zo!...
en dat je weer snel mag rijden...

Toch verleidelijk he, om toch even op een pony te springen, voor eventjes, in stap Tong uitsteken

Het is maar goed dat ik jou dokter niet ken!!!

Nu maar hopen dat je snel weer lekker mee mag hobbelen, en als het van thijs en chris mag, dan magje van debbie, vast happy day wel voor een lesje lenen Tong uitsteken

Jannelientje

Berichten: 317
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 23:54

Volgende week is Diana er niet, als Yvet nou ziek is ga je lekker op Kalinka. Trouwens als Yvette er wel is kan zij op Capari Knipoog