Rijfoto's van mij en Sher

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Rijfoto's van mij en Sher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 21:55

Zaterdag ging een vriendin van me maar eens foto's maken als ik Sher aan het rijden was (die had ik nog niet Haha! ). Ik wou eigenlijk buiten rijden *mooi weer Knipoog * maar natuurlijk net toen ik wou gaan rijden ging de ponyles naar buiten. Ik kon nog wel in de andere helft van de bak gaan rijden, maar dat was heel druk, dus ik ging maar naar binnen. Binnen had ik heel lekker gereden, ze liep echt goed, alleen de foto's werden niet echt mooi. Ik heb wel een filmpje die een beetje duidelijk is, dus als iemand weet hoe je dat moet uploaden Verward
Afbeelding
De enige foto die nog een beetje was gelukt

Toen ik eigenlijk klaar was met rijden was de buitenbak vrij, dus nog maar even daar gereden voor de foto's. Natuurlijk liep ze toen helemaal niet lekker meer, ze was moe en er was veel te veel te zien Schijnheilig Maar goed, om toch even een indruk te krijgen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Als jullie nog kritiek/commentaar hebben is het altijd welkom Ik vind het trouwens wel confronterend hoor die foto's Scheve mond , maar ik zie nu wel alle dingen die ik in de les ook altijd te horen krijg. (armen gebogen houden, niet teveel naar je paard kijken, achterover blijven zitten Schijnheilig Lips are sealed )

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 22:03

Dat heb ik nou ook altijd: Als ik een foto van mezelf op een paard zie, dan heb ik altijd weer kritiek op mijn houding, hahaha!
Maar het ziet er netjes uit hoor, dus van mij zul je geen kritiek krijgen hoor Knipoog

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 22:06

kijk jij ook altijd naar het koppy van je pony ?? ik ook *LOL*

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 23:04

Jessie88"]
Dat heb ik nou ook altijd: Als ik een foto van mezelf op een paard zie, dan heb ik altijd weer kritiek op mijn houding, hahaha!
Maar het ziet er netjes uit hoor, dus van mij zul je geen kritiek krijgen hoor Knipoog
[/quote]
thnx Lachen
[quote="JollyHumpy schreef:
kijk jij ook altijd naar het koppy van je pony ?? ik ook

Jaa Frusty Ik weet dat het niet moet, maar ik kan het nooit laten. Dan neem je het voor om het niet meer te gaan doen en als je dan geconcentreerd bezig bent moet ik toch weer naar beneden kijken *zucht*

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 00:31

Op je kont zitten! Haha!
Leuk hoor, eindelijk rijfoto's van Sher!
Maar eeh, dus op je kont zitten en ontspannen! Lachen

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 08:38

Leuke foto;'s, leuk paardje