Vakantiekindje (!!!)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Vakantiekindje (!!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:17

Mijn moeder kwam met het idee om een vakantiekindje te nemen. Weet je we zo'n kindje uit het buitenland waarvan de ouders het niet zo breed hebben. Dat vakantiekindje komt dan bijv. 2 x in het jaar 1 maand. 4 jaar geleden werd mijn broertje Thym geboren. Toen hadden we de deal gemaakt dat als Thym een meisje was er een jongetje als vakantiekindje zou komen en als hij een jongetje was een meisje als vakantiekindje. Nou Thym is dus een jongetje dus er komt een meisje Haha! We nemen er 1tje in de leeftijd van 2 tm 4/5 jaar Haha! Misschien komt ze al met pasen (I hope so ...). Dus dan heb ik een leuk,lief, klein zussie Haha! Ik ben echt helemaal blij Haha!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:23

Dat is wel leuk!!!!!!!!
Gefeliciteert!!!!!!!! Lijkt mij ook wel errug leuk!!!!!!!!!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 21:33

Dat is zeker een mooi gebaar. Ik hoop dat het doorgaat en dat het kindje een leuke tijd heeft bij jullie.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 22:35

Wat leuk Lachen !! Wel spannend, omdat zo´n kleintje op die leeftijd natuurlijk best snel heimwee kan krijgen én omdat het de Nederlandse taal niet machtig is en jullie-misschien- niet haar taal !! Maar... zo te horen zijn jullie thuis het er allemaal helmaal mee eens, dus dat zal dan ook vast wel loslopen Knipoog ! Veel plezier met je "nieuwe zusje" !!

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 07:48

mijn ouders hadden vtoeger ook een vakantiekind was erg leuk, het was een jongetje uit berlijn, hij kwam al een paar jaar bij ons tot hij 11 was en toen.... besloot zijn moeder om alles in berlijn op te zeggen en met zoon dochter en mega grote bobtail bij mijn ouders te gaan wonen Knipoog ,dat was iets minder lollig.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 09:19

Leuk hee !
Ik denk dat als ze met pasen komt, wel erg verwent wordt Haha!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 10:10

Erg leuk joh!
Mijn schoonouders hebben ieder jaar 3 Russische kinderen
1 maand lang, verleden jaar was hun moeder ook mee gekomen.
Het is erg leuk om te zien hoe ze het naar hun zin hebben, die
kinderen komen al een aantal jaren achter elkaar en spreken
zelfs al wat Nederlands

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 11:18

Leuk zeg,dat is ook echt leuk voor zo'n kind, gaat ze mee paardrijden Haha! ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:18

Jaah saampies met mij op Novalee Lachen Ze komt waarschijnlijk uit Frankrijk of Duitsland. Vrijdag komt er iemand om uit te leggen enzo Haha!