Vervelend paard...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UNIq
Berichten: 22
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: 't Hoge Noorden!

Vervelend paard...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 20:09

Soms krijg ik echt wurgneigingen van mijn paard... Impala kan zo vervelend zijn! het ene moment staat ie op stal lief te knuffelen en het volgende moment met rijden ziet ie weer een monster zitten achter het bakhek (of nog niet eens, heeft hij gewoon genoeg van mij..) en gooit ie me eraf... zijn hier mensen die ervaring hebben met dat soort 'lieve' paarden? en hoe ga je hier mee om? nog strenger optreden of juist niet?? Verward

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:22

Ik treed dat strenger op ...

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:30

Mijn pony is ook een beetje zo. Alleen ik blijf zitten............(probeert het wel)
Ik zou les nemen.

UNIq
Berichten: 22
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: 't Hoge Noorden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 20:37

sweetieponys schreef:
Mijn pony is ook een beetje zo. Alleen ik blijf zitten............(probeert het wel)
Ik zou les nemen.


Zitten blijven is een hele goeie.. Lachen en ik heb al 2x per week les met dat paard.. helpt wel gelukkig!! Haha!

Strenger zijn is een optie ja, vaak helpt dat ook wel, maar soms wordt mijn paard dan nog vervelender.. hij gaat heel snel in protest als ik streng tegen hem ben..

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:40

En wat zegt je instructeur/instructrice dat je er tegen moet doen? Want wij weten niet wat je paard precies doet en degene die jou lesgeeft die heeft dat wel gezien!!!!!!!!!! Enne me knol probeert me eraf te gooien hé. Zitten blijven lukt mij wel!!!!!!!!!!!

UNIq
Berichten: 22
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: 't Hoge Noorden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 20:52

sweetieponys schreef:
En wat zegt je instructeur/instructrice dat je er tegen moet doen? Want wij weten niet wat je paard precies doet en degene die jou lesgeeft die heeft dat wel gezien!!!!!!!!!! Enne me knol probeert me eraf te gooien hé. Zitten blijven lukt mij wel!!!!!!!!!!!


Tja.. Impala is gewoon een paard van het soort 'vervelend' en mijn instructrice vind dat ik gewoon streng tegen hem moet zijn, en hem moet laten zien dat ik de baas ben.. tja makkelijker gezegd dan gedaan.. Lips are sealed

Enne, hoe blijf jij goed zitten? want als Impala rodeo houdt lig ik er echt wel af Party!! ..