Boktrit Bergemo.....wordt wel duur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Boktrit Bergemo.....wordt wel duur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 18:41

Ik heb dus net gebeld om te resereveren.
Toen ik de vorige keer heb gebeld voor een bosrit van 2 uur voor gevorderde, werd me verteld dat de kosten voor pony: 16,50 euro en voor een paard: 21 euro waren.
Ik belde net...en dus verteld van: of ik een bosrit zou kunnen reserveren voor 8 personen op zondag 27 April rond 2 uur. Dat was mogenlijk. Degene die ik aan de lijn had, vroeg me dus naar naam, ervaring ed. Ik dus gevorderd enz.
Bleek nu dat de prijs 27 euro per persoon werd! Ik kan niet zeggen dat dat goedkoop is.
Ik dus gezegd van: De vorige keer werd me verteld dat het maar 16,50 euro en 21 euro kostte. wat bleek, dat die vorige keer die meid een bosrit had gezegd voor half-gevorderde van anderhalf uur.
Ik weet niet of iedereen hier 27 euro voor over heeft. Dus ik heb gezegd dat ik komende week zou terug bellen om te zeggen wat we nu willen. Ik wil het evengoed. dan werk ik maar een extra dagje.

Als nu blijkt dat er echt te weinig over blijven. Kunnen we nog altijd besluiten om wat anders te gaan doen. Want het lijkt me toch gezellig om te meeten. Maar aan de ene kant kun je ook zeggen dat we net zo duur uit zouden zijn als we bij center parcs zouden gaan eten ipv. friettent. Ik hoop dat jullie me snel een PB willen sturen. Over wat jullie willen.

degene die dat zijn:
Apollo- Monique --------------> wil nog
Annetje- Anne
Fleury- Fleur
Frostwood- Simone
Macario- Leoni
Shiloh- Ingrid
xxlindaxx- Linda
Yentl- Yentl ----------------> wil nog

Heel veel groetjes,
Monique


Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 19:05

Ja, ik had in het begin ook eigenlijk een heel klein beetje twijfel over de prijs maar heb er verder niets over gezegd wat misschien wel stom is geweest. Ik weet dat het een dure manege is en dat het een paar jaar geleden 50 gulden was voor 2 uur gevorderden. Het lijkt me wel zo leuk om een 2 uurs gevorderden rit te doen want ik heb die half gevorderden best een aantal gedaan en dat was wel leuk maar wel heel rustig met maar een klein galopje.

Ik vind het denk ik nog goed om de 2 uurs rit te doen maar wat je ook moet navragen is of je dan ook op pony's mee mag. Want jij noemt nu 1 prijs en ik weet dat het eerst alleen voor paarden was (dan is het nu wel handig als bo als paard gerekent zou worden.)

Ik zou wel graag willen maar ik weet niet hoe ik reageer op een paard als dat zou moeten. Heb ik nog maar 1 keer op gereden en dat was binnen wat echt niet goed ging. Dus geef mij maar pony's.
Ik ben benieuwd naar de reacties van anderen.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 20:35

Ik heb net gebeld n.a.v. het verhaal van Fleury. En ze heeft gelijk. En nu blijkt dus dat voor een bosrit van 2 uur voor pony 21 euro is en voor paard 27 euro. Dus het is alleen in ons voordeel. wat vinden jullie daar dan van? Voor mij iig wel Lachen

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 20:52

Ik ga ook nog steeds mee, op een pony.
Maar eerst waren we toch met zijn tienen?

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 20:54

ja we waren eerst met zij 10en. maar fabienne1 had net op die dag wedstrijd. en richtje moet dan erg lang reizen. en dta kost veel geld/tijd. wel jammer....

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 21:00

ikke ga natuurlijk ook nog zeker mee!!!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 21:02

En Wendy? (Deedee17)

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 12:16

Ok ik hang mijn beslissing aan die van fleury. Als zij nog steeds wil gaan, dan ga ik ook!! Dus fleury besluit jij maar...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 12:38

deedee19 gaat nog nie zeker mee. Dat moet ze dan kijken. maar ze heeft een eigen pony..dusss...Lachen


Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 13:24

Fleury en ik hadden trouwens nog een vraag. Fleury had nameiljk op de site gekeken, en daarstond dat de gevorderde rit geld voor paarden en volbloed pony's. Dat zou dus betekenen niet de fjorden, want die zijn koudbloedig. Maar ik wil wel op wodkatje.... Boos! Weet je zeker dat het dus voor alle pony's geld???

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 16:07

denk het wel shiloh. Met ponykamp ga je ook op de koudbloedpony's een grote bosrit ed. maken. Dus het zal wel.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 16:19

ja maar is dat op ponykamp dan ook een gevorderde rit... Volgens mij gaat het daarbij namelijk niet over de lengte van de rit, maar of het beginners, half gevorderd of helemaal gevorderd is...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 17:35

27 euro is toch wel heeeel erg veel voor 2 uurtjes.
Is toch weer 75 gulden, dit is toch wel een beetje aan de hoge kant voor mij, ben niet zo rijk Haha!
Ik moet nog even kijken of dat me gaat lukken, ik laat het wel zo snel mogelijk weten!

gewoon geen onderschrift :D

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 20:13

Ik denk dat ze met deze buitenrit echt neit alleen die volboedponytje mee laten lopen, want die zijn volgens mij erg klein. En ik pas dus nooit op zon kleintje.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 22:45

ik denk dat Happy en calippo de volboed pony's zijn. (die ken ik want daar heeft ingrid op gereden) en die zijn toch zeker e-pony's of niet? Daar hoef ik niet zo heel graag op hoor maar ja.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:14

Ik wil eigenlijk ook liever op een halfingertje, maar ja, misschien mag dat ook wel.
Want Emy (mijn zus) ging eerst ook op Wodka (fjord) met een gevorderde buitenrit.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 22:04

met ponykamp was ook zeker een gevorderde rit. heeeel veel galop:D
Happpy gaat zéker niet mee op buitenrit, dat was vorig jaar iig zo. dus ik neem aan dat er tóch wel fjordjes/haflingers meegaan. want toen ik en mijn 2 zussen met deedee19 een buitenrit gingen maken. gingen we ook op haflingers.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 16:48

Waarom zou happy niet meemogen? (niet dat ik daar op zou willen hoor)

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 18:15

Nou okey, als zeker is dat Wodka (fjorden dus) ook mee mogen dan laat ik de beslissing bij fleur, gaat zij, dan ga ik ook...

Gaat zij niet, dan ik ook niet.. Dus fleur, zeg jij maar...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 13:48

Wat een stelletje afzetters daar bij mijn manege zeg! Dit zijn toch geen normale prijzen of wel dan? Ik vind het verschil tussen vaste klanten en dagjesmensen echt groot. Ze proberen echt geld te verdienen aan de dagjesmensen. Ik vind het een hele gezellige manega hoor,maar deze prijzen zijn echt niet normaal!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 14:29

Helaas heb ik besloten om niet eme te gaan, bijna 30 euro is toch wel heeeel erg veel.
Dan kan ik net zo goed 5 uur met Gipsy gaan racen.
Sorry, misschien een volgende keer als ik wel geld heb voor deze belachelijk hoge prijs.
Veel plezier nog daar Haha!

gewoon geen onderschrift :D

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-03 18:47

dus zijn degene die nu ZEKER mee gaan:

Apollo- Monique
Annetje- Anne
Fleury- Fleur
Macario- Leoni
Shiloh- Ingrid
xxlindaxx- Linda
Yentl- Yentl

Klopt dit zo? dan kan ik vandaag bellen dat deze rit zeker door gaat.
wel jammer dat je niet mee gaat, frostwood, maar ik begrijp je wel.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 19:11

En? Heb je al gebeld?

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-03 22:06

Ik heb vandaag gefaxt, maar die kwam niet aan. dus ff gebeld. Maar toen bleek dat de fax tóch was aangekomen. En het gaat dus door. Ik maak deze week nog wel een nieuw topic. Maar Shiloh en Fleury: Ze probeerden om jullie op Bo en Wodka te plaatsen.
dusss......jullie horen nog wel in het volgende topic!:wave:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers