Nederland steunt alleen politiek ??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Nederland steunt alleen politiek ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 19:09

Zo kwam het iig niet over bij de persconferentie van vanochtend waar namens Nederland als coalitiepartner Verward Jan Blom (familie Merel en Death Squad Knipoog )werd voorgesteld.
Als er een militair verschijnt kan ik me persoonlijk toch niet aan de indruk onttrekken dat het hier meer betreft dan alleen politieke steun.
Bakellende heeft nog het nodige uit te leggen aan de samenleving en Wouter Bos en de zijnen }>

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 19:22

Dat is precies hetgeen dat ik dacht toen ik die persconferentie aan het kijken was. Daar zal vanavond in het journaal best nog wel wat van gezegd worden!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 19:44

Gelukkig dat het alleen maar politiek is,
En gelukkig zijn we maar een klein landje, maar ik blijf bang...

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 21:39

Volgens mij begrijp jij de strekking van dit berichtje niet.

Nl. zegt dat het alleen politiek steunt, maar vanochtend in een persconferentie van de Amerikanen werd Nl. voorgesteld als coalitiepartner dmv een of andere militair.
Dan geef je toch de indruk dat je ook militair deze actie steunt, want wat doet die man daar anders?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 22:15

Heb jij het journaal nog gezien Fitzroy? Ik heb nl. niet gekeken, hebben ze al een verklaring gegeven waarom die Nederlandse militair op dat podium stond?

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 22:27

Erg domme actie, door de Amerikanen, de Nederlandse regering en door Jan Blom zelf. De minister van Defensie gaf aan dat hij wist dat Blom naar een of andere bijeenkomst ging. te weinig navragen levert dus dit soort domme taferelen op. Het voorval is overigens storender voorde Nederlanders dan voor wie dan ook. Het zal de meesten niet eens opgevallen zijn..

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 22:41

Die Jan Blom schijnt in het commandocentrum in Quatar te zitten ivm met de ondersteuning van de Nederlanders van de Patriots in Turkije. Dus indirect steunen 'wij' de Amerikanen militair toch.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 22:56

Dat hebben die politici dan weer mooi voor mekaar! Boos! Daar zal het laatste woord nog niet over gezegd zijn Lips are sealed

Het is toch van de gekke dat ze het één zeggen en het andere doen, en ondertussen is het gebeurd!!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 01:43

Hmm het steunen van de Turken met patriots is al weken geleden gebeurd toch. Daar is niks verassends aan!

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 10:06

Ja maar op een persconferentie van de Amerikanen verschijnen vind ik niet echt het toppunt van handigheid als je de schijn op wilt houden dat je alleen politiek steunt.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 10:15

Er werd hier in België, vanmorgen zelfs op de radio over gesproken. De verklaring was iets in de trend van: Jan Blom ging naar een bijeenkomst maar men wist niet dat het een persconferentie was, anders had hij daar niet heen gemogen.

Ja sorry hoor, maar die man had toch zelf ook van dat podium af kunnen stappen?! Verward Die zal heus wel orders opgevolgd hebben.

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 11:39

Het was inderdaad zo dat de minister van Defensie had ingestemd met Jan Blom's aanwezigheid tijdens die persconferentie. Hij was alleen niet op de hoogte van de inhoud van die persconferentie. Wat hij in het kort heeft gezegd: "Foutje, bedankt!".
Hij excuseerde zich nog en zei dat het niet meer zou gebeuren, maar toch vind ik dat wel heel erg slordig hoor! Mijn oom uit Amerika had ons nog gebeld om te vragen in hoeverre Nederland nou participeerde in de oorlog en mijn ma heeft natuurlijk met "Niet" geantwoord. Ze zetten je wel te kijk zo Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 11:57

Ik vind het ook echt belachelijk hoor. Ik heb persoonlijk zoiets van als Amerika oorlog wil, dan moeten ze dat lekker doen, maar wel ons koude kikkerlandje erbuiten laten..

Ik snap ook niet echt wat die vent daar doet eigenlijk. Ik hoop ik ieder geval dat dit snel opgehelderd word...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 16:53

Ach het is een voorbeeld van wat ze allemaal verzinnen om aan te tonen dat ze breed gesteund worden. Bush die die spanjaard voor de camera's over zijn boletje aait Ach gut .
O dat zou Balkie ook zo graag willen, maar helaas, hij moet zich tevreden stellen met telefoontjes.
Hij wist het natuurlijk wel maar had niemand naast zich die hem zei wat ie telefonisch moest zeggen dus heeft ie maar yes gezegd Haha! .

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk_H, BLEXBot, Clairtje_Sun, darkangel23, DDD3, Eleionomae, eva92, Ine23, Jannie79, Kimmie235, LiDi, lina1998, maessie, Mizora, Prince, renee16, RSLevi, sjaslique, SJP, Talishe en 75 bezoekers