Een vraagje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-01 12:42

Had laatst Eline aan de telefoon (girl in the mirror).
Ze mag pas weer op internet als haar rapport beter is. Ze vroeg of ik hier wou vragen of iemand wat weet over de royal Welsh Show.

Dus bij deze, alle info is welkom

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 13:47

The Royal welsh show is een groot engels evenement. het duurt vier dagen en er komen echt heel veel mensen op af. Geen honderden maar duizenden dus. Dit jaar van 23 juli t/m 26 juli. Er komen niet alleen welsh ponies maar ook schapen,koeien en geiten
Afbeelding

Dit jaar is er op 4 en 5 augustus nog een spectaculaire show omdat het welsh stamboek dit jaar 100 jaar bestaat. Nu is er iets onzekerheid of het door kan gaan i.v.m de mond en klauw zeer. Ik wil er eigenlijk wel naar toe. maar ja twijfel nog met die m.k.z

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


ikke

Berichten: 37524
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 00:38

Groter dan groot. Ik ben vorig jaar langs de lokatie gekomen waar het gehouden werd. Helaas had ik dat weekeinde andere afspraken elders in Engeland, anders was ik er geweest. Heike, als je vervoer zoekt, ik kan in ieder geval goedkope tickets regelen voor de overtocht, 10-20% korting. Ik ben altijd in voor smoezen om naar de overkant te kunnen. Ik ga al in mei een week en in juli twee weken, heb nog plaats over.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 00:49

hmm heb niet zo heel veel geld. en heb ik mei al het boktweekend. maar houd me wel voor een andere keer aanbevolen

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

ikke

Berichten: 37524
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 00:52

De show in augustus? Met een beetje geluk rijdt de Range Rover dan weer, kunnen er meer mensen mee, gezellig.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 00:54

yep. De grote century welsh show ter ere van het 100jarig bestaan. Ik ga met bart maar hebben nog niet echt iets geregeld. Moeten ook nog overnachtingsplek hebben. dus als je nog wat weet? Anders hebben we het er wel morgen over. dan kom je toch even bij me op bezoek?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

ikke

Berichten: 37524
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 00:56

Ik weet niet precies waar het is, maar ik heb wel wat adressen in Engeland, ook om paard te rijden. Als iemand daarin geinteresserd is?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_98, Astrid_Brann, Googlebot, kionasuppie, Riviera87, Wijzig123 en 143 bezoekers