Afschuwelijke katers in huis!! Wat nu?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Afschuwelijke katers in huis!! Wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 09:19

Ik heb zelf een meisjes poes, wel gesterilisseerd. Ze heeft een luikje waardoor ze naar binnen en buien kan (duh... Knipoog ) Ze is een erg actieve kat, ze schiet per dag wel 30 keer heen en weer van binnen naar buiten.

Nu is het zo dat ik vreemde katers binnen in huis kruig, sproeiende katers Misselijk Huilen Het stinkt dus vreselijk in huis als ik thuis kom.... Zit ik eerst uren te boenen voordat ik normaal binnen kan zitten... Ik heb er wel eens een betrapt en die heb ik hardhandig uit huis geschopt.. Maar volgens mij helpt dat allemaal niet meer... Verdrietig

Ik heb erover gedacht om het luikje dicht te doen als ik er niet ben. Dus zo gezegd zo gedaan. Kwam ik thuis, was het hele deurtje uit het luikje gesloopt..... Had mijn eigen kat dat ding zo geforceerd dat hij kapot ging en zei dus eindelijk naar buiten kon....

Nu hou ik de huiskamer- en slaapkamerdeur in ieder geval dicht als ik weg ben, maar dan kan mijn kat alleen naar de badkamer...

Is er nog een andere oplossing?? Anti-kater spray ofzo *LOL* *LOL* *LOL*

En gesterilisseerde poezen worden toch niet krols meer????


irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 09:34

Je hebt speciale luikjes die werken met een zendertje, dat krijgt jouw kat dan om. Die kan dan wel door het luikje. Voor alle stille aanbidders blijft het luikje dan gesloten Haha!

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897


Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 10:55

Tsjah Ik ken het hele verhaal ... Wij hebben toen stenen *echt zware*
Voor het luikje gelegt ...
Werkt echt maar je kat is er niet blij mee Lachen

Jet

Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 13:05

Wij hadden zo'n luikje met een zendertje, maar dat werd door de buurkat die naar binnen wilde evengoed gesloopt. Inmiddels willen onze katten helemaal niet meer naar buiten en hebben we geen luikje meer, maar als onze deur maar even openstaat, zit die gecastreerde buurkat even goed zo binnen en maar lekker sproeien en stinken. Dus hebben wij eigenlijk altijd ons huis dicht, vooral 's zomers lastig. Ik denk niet dat er een spray bestaat die alleen katers weg houdt, maar als die wel bestaat, houd ik me aanbevolen daarvoor!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 14:00

irene schreef:
Je hebt speciale luikjes die werken met een zendertje, dat krijgt jouw kat dan om. Die kan dan wel door het luikje. Voor alle stille aanbidders blijft het luikje dan gesloten Haha!


Die is heel handig. Ik ken er meer die die hebben

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 16:10

Een hond lenen? en een paar keer achter zo'n lastige kater aansturen!
Dan ben jij voor de katers "Dat huis met die hond!"

Éowyn

Berichten: 44
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Roeselare,België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 21:07

Als ze steeds op dezelfde plaats sproeien moet je er 'eau de cologne' (of hoe je dat ook schrijft) op sprayen.
Normaal zou hij dan moeten stoppen met daar te sproeien.
En als dat niet helpt moet je er aluminiumfolie op hangen.
Als ze daar dan tegen sproeien maakt het een geluid, waardoor de kat schrikt en hij zou het dan normaal gezien niet meer doen.

Ik weet niet of je er iets mee bent, maar het is altijd het proberen waard.

geluk zit in een klein hoekje...jammer dat de wereld rond is...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, callass, GoogleAdsense, MirjamRobin, Nicje87, Queijo, teunis001 en 50 bezoekers