misschien wel 10 (!!!) hoesseintjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyRrIeJj

Berichten: 144
Geregistreerd: 16-03-03
Woonplaats: Almere

misschien wel 10 (!!!) hoesseintjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-03 21:05

eigenlijk wel heeeeellll vaag... Verward Verward Verward
er zijn wel 10 van die dubbelgangers... !! hoe willen ze de goeie pakken zo snel zonder mensen te 'doden' ik vind gewoon egt walgelijk!!!! Misselijk Misselijk Misselijk
Boos!

bush moet maar lekker met zen pappa is ff een keertje eerst tot 10 tellen....

en bush moet zen pappa maar niet altijd maar achterna lopen..?!?! Scheve mond Scheve mond

egt gewoon om van te kotsen...!!!! Misselijk

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 23:17

Als Saddam had gespoord en Kuwait niet was binnengevallen, dan had Bush sr geen reden gehad om de Golfoorlog te beginnen (die hij niet heeft afgemaakt) en had Bush jr. geen reden gehad om het verhaal af te maken. Als Saddam zich cooperatief had getoond de afgelopen 12 jaar en de wapens had vernietigd die hij zou vernietigen, was dit allemaal niet nodig geweest. Dus wie is hier nu de veroorzaker van? Bush sr, jr? OF misschien Saddam zelf?

Het hele dubbelgangerverhaal maakt het misschien wat moeilijker om het te krijgen, maar beslist niet onmogelijk....

Ik hoop alleen voor de burgerbevolking dat het allemaal snel over is.

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 10:59

Cassidy schreef:
Ik hoop alleen voor de burgerbevolking dat het allemaal snel over is.


Helemaal mee eens !

MyRrIeJj

Berichten: 144
Geregistreerd: 16-03-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 11:53

ja ik ook maar alsnog bush kan zich gewoon beter met zen eigen land bemoeien.... als hij veiligheid wil.... ik bedoel halloohoooo dit is egt geen veiligheid... Verward Verward Verward er gaan zo meer mensne dood

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 12:13

Niet waar, als je hem zijn gang zou laten gaan, dan pas wordt hij echt gevaarlijk...
En van alle slachtofffers van dat dictatoriele regime weten wij niets, maar reken maar dat Saddam ook een heleboel slachtoffers op zijn geweten heeft. Mensen die niet spoorden die hij zomaar uit de weg heeft laten ruimen.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 12:36

Ik geloof dat er maar 3 dubbelgangers zijn. Deze dubbelgangers doen zich ook voor als Hoessein, dus zijn in mijn ogen geen haar beter.

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 18:11

XoNo schreef:
Ik geloof dat er maar 3 dubbelgangers zijn. Deze dubbelgangers doen zich ook voor als Hoessein, dus zijn in mijn ogen geen haar beter.


precies!
ik weet niet hoeveel dubbelgangers er zijn, maar die zijn net zo fout als Saddam zelf.. ik heb ook geen medelijden met ze als ze perongeluk eerst een paar dubbelgangers dood maken en dan pas de echte saddam te pakken krijgen

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 19:19

Als ze hoessein dood willen hebben, neem ik het ze niet kwalijk als ze die dubbelgangers ook doodmaken. Moeten ze zich maar niet voor doen als die creep!

MyRrIeJj

Berichten: 144
Geregistreerd: 16-03-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 20:22

ja dat wel... ik zou me nooit als die engerd voor willen doen... Verward

ieieieie..!!!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:30

Idd die look a like's werken voor hun die mogen dus ook wel aangavallen worden.
De 3e werled oorlog is dus uitgebroken nooit gedacht dat er nog een wereld oorlog zou komen Scheve mond

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:47

Shiloh schreef:
Als ze hoessein dood willen hebben, neem ik het ze niet kwalijk als ze die dubbelgangers ook doodmaken. Moeten ze zich maar niet voor doen als die creep!


Maar hebben ze daar wel voor gekozen?
Tja ik weet het helemaal niet hoor. Maar je weet nooit.
Ik denk ook wel dat ze het met hem eens zijn, en dan mogen ze van mij ook wel dood. Maar als ze nou "moeten" dan is dat ook een beetje banketstaaf!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 12:18

Maar 10? Zou er niet van opschrikken als het er nog veel meer blijken te zijn hoor. Die gasten die zoiets flikken en de dokters die de operaties doen zijn net zo smerig als Saddam himself...

MyRrIeJj

Berichten: 144
Geregistreerd: 16-03-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 18:50

tjah.... Verward