iedereen uit apeldoorn moet/mag dit even lezen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
jameslover

Berichten: 75
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: apeldoorn

iedereen uit apeldoorn moet/mag dit even lezen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 23:05

Party!! hoi nou nog maar een nieuwe bericht hihi Party!!
maarja mijn vriendin en (12 jaar) ik zoeken al heel lang een verzorgpony Party!! maarja iedreen wil ponys en paarden verzorgen dus Party!! kunnen we niks Party!! vinden Huilen dus zet ik hier maar een bericht neer dus als je nog iemand Party!! weet in apeldoorn die twee ponys heeft waar diegene te weinig tijd Party!! voor Party!! heeft of misschien jij zelf wel wil je hier dan even op reageren oke Party!! thnxxxx doei doei grtzzzz jameslover }> Party!!


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 23:26

kun je voortaan wat minder smilies gebruiken? Dit vinden de meeste mensen irritant en daarom heeft waarschijnlijk niemand nog gereageerd of omdat ze geen pony aan te bieden hebben natuurlijk.Verder kan ik je niet helpen.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 00:37

Dit is al je zoveelste bericht hierover en het is heel irritant hoe jij je berichten versierd met smiley's
Vertel nou eens wat meer over jullie dat is tenminste nuttig!

jameslover

Berichten: 75
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 11:20

als je og niks bijzonders te melden hebt waar bemoei je je dan mee en ik Boos! maak altijd zelf nog wel uit hoeveel smileys ik neerzet Boos!

jameslover

Berichten: 75
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 11:22

en ik hoef niks over mijzelf te vertellen dat vertel ik wel aan diegene die reageerd en er hebben er a best veel gereageerd maarja jullie zitten zo te zeiken en jullie hoeven me ook niet af te kraken want ik heb op 4 sites advertentie staan

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 11:24

jameslover schreef:
als je og niks bijzonders te melden hebt waar bemoei je je dan mee en ik Boos! maak altijd zelf nog wel uit hoeveel smileys ik neerzet Boos!

Nee niet echt Jameslover Knipoog
Dat maken de regels uit..
Als je wilt dat mensen je bericht(en) lezen, dan moet je het duidelijk en overzichtelijk maken..
dus:
Alleen een smilie, als dat nodig is.
Leestekens gebruiken
en ga zo maar door.



Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 11:30

Slotje. Lips are sealed

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 11:30

jameslover"]
als je og niks bijzonders te melden hebt waar bemoei je je dan mee en ik Boos! maak altijd zelf nog wel uit hoeveel smileys ik neerzet Boos!
[/quote]

[quote="jameslover schreef:
en ik hoef niks over mijzelf te vertellen dat vertel ik wel aan diegene die reageerd en er hebben er a best veel gereageerd maarja jullie zitten zo te zeiken en jullie hoeven me ook niet af te kraken want ik heb op 4 sites advertentie staan Boos!


Ik zou niet iemand met zo een attitude op mijn peerd willen.


jameslover

Berichten: 75
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 11:36

ach flikker tog op jah vind je het gek als jullie zoveel kritiek heben wil niemand meer neej maar ik heb tog al bijna iemand in vaassen leuke e- ponys

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 11:37

Wacht maar tot die je leert kennen is het snel afgelopen!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 11:42

Samsam schreef:
Wacht maar tot die je leert kennen is het snel afgelopen!!


huh??


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danielle_h, Dartel, fleurtjeuh, lotte_dl, Sas75, TamaraFloor, Vickym98 en 93 bezoekers