Wat heb ik een super paardje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Wat heb ik een super paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-03 23:10

Sinds kort ben ik begonnen met mijn bijna 3 jarige paardje. Gewoon spelenderwijs, een soort loswerken en spelen, niks geen haast of druk er achter. Twee weken geleden wilde ze geen join up doen of mij volgen en liet ze me nog niet eens mijn arm over haar rug leggen, dus ik had er een hard hoofd in of het ooit zou gaan lukken met mijn duveltje.
Ach ze is nog erg jong dus sowieso wilde ik rustig aan doen ik heb alle tijd, dus maar niet te serieus doen dus ben ik vorige week zondag maar met haar gaan spelen en dit keer met een zadel op haar rug. Ze had wel eerder een zadel opgehad, maar er nog nooit mee gedraafd enz dus ik dacht die zal wel helemaal uit d'r dak gaan. Maar wat gebeurde er? Mijn knollie deed gewoon braaf de join up en alles wat ik wilde. Ik ging toen maar een beetje naast haar springen, daarna voetje in de beugel en dat ging allemaal goed, dus toen proberen te hangen over haar rug! Geweldig ze bleef super staan....
Vorige week de griep gehad dus niks kunnen doen. En vandaag dus maar weer voor het eerst spelen, weer voet in de beugel, hangen en toen been erover en erop zitten! Ik was in alle staten, mijn kleine duveltje uit een doosje is ineens een superbraaf paard Schijnheilig aan het worden, ze staat doodstil na het opstijgen en wacht rustig af. Ze keek nog wel een keer om, zo van wat doe jij daar, ik heb er 2 tellen opgezeten en ben er gelijk weer afgegaan. We hebben nog een lange weg te gaan want erop zitten is nog geen rijden, maar goed dit is alvast een stap!!!
Ik ben vandaag de gelukkigste paardeneigenaar van de hele wereld volgens mij Haha! Pling