Halter Clinics ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Halter Clinics ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 11:57

Weet iemand of er nog Halter clinics zijn dit jaar ?? Verward

Groetjes Sam


Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 13:43

JA! Daar heb ook wel interesse in! Natuurlijk ook met aandacht voor het toilletteren.

Healing Touch voor dieren? Kijk op http://www.petsandpeople.nl

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 23:32

Ja inderdaad maar vooral hoe het in zijn werk gaat !

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 12:06

Ik weet geen clinics, maar heb inmiddels al heel wat mensen via e-mail en pb tips gegeven. Ik wil zelf geen clinic geven, want ik ben en blijf Amateur, maar misschien is het een idee om een soort 'gezamelijke' toiletteer/halter sessie te houden. Als we dit vóór begin Mei nog doen, kan ik laten zien hoe ik Dot doe (die is dan nog 'ruig', begin Mei heb ik m'n eerste show) en misschien kunnen andere 'ervaren' Halter showers dat ook doen, en zo kunnen we van elkaar wat opsteken en elkaar helpen.
Als het dan ook nog bij iemand op stal kan, hoeft het in wezen ook geen (of weinig) geld te kosten. Ik ben wel bereid om ergens (liefst niet zo héél ver) heen te rijden om dit te doen... Er moet dan wel ook een ruime wasplaats o.i.d. aanwezig zijn.
Is dit een idee...?

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-03 12:48

Ik wil de ruimte bij ons op stal wel aanbieden voor een halterclinic !!

Onze stal heet de Kievietshoeve, in Mijdrecht.
Of er moet iemand anders zijn die dichterbij zit ??

Groetjes Sam Haha!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 13:09

Op zich wil ik best een stukje rijden... laten we kijken wie zich nog meer 'aanbied'... dan zoeken we een locatie die voor iedereen die mee wil doen acceptabel is...

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 13:20

EEN SUPER IDEE ,Ja ik wil ook erg graag meedoen en mijdrecht is natuurlijk super dichtbij voor mij , en het is een hele leuke locatie Knipoog , ik weet denk ik nog wel een paar (zeker uit deze buurt ) die hier veel intresse voor hebben. Ik hoop dat het gaat lukken en als ik ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 22:51

Ok, wat mij betreft zouden we zoiets het liefst op een zondag in April doen. In April is Dot nog 'ruig', en kan ik dus alles nog voordoen, inclusief scheren enzo. Het eerste weekend van Mei heb ik al een show, dus daarna is al het 'grote knip- en scheerwerk' dus gedaan. Daarnaast is het voor mij natuurlijk ook een mooie gelegenheid om nog even 'vreemd terrein' te oefenen mét andere paarden, zo voordat het showseizoen weer begint.
Ik zal manlief even uit laten zoeken welke zondagen hij vrij is, want dan kan ik zoonlief thuis laten... wel zo rustig.
Als degenen die mee willen doen ook data doorgeven wanneer ze kunnen, kunnen we zo tot een datum komen, en dan kunnen we daarna zien welke locatie vrij is op die datum.
Ik kan misschien hier in het dorp ook aan een locatie komen...

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 22:57

Ik wil ook graag meedoen maar mag ik het knippen van een hoop dingen achterwege laten Verward Ik probeer er een weer een reiner van te maken ipv een halterpaard Haha!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 00:03

Ieder doet wat 'ie wil... Ik doe m'n paard zoals ik em altijd doe, en ieder die wil kan kijken en er wat van meepikken wat 'ie voor zichzelf kan gebruiken. En wat ik bijv. doe om de staart mooi te houden kun jij ook doen met de manen Knipoog

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 00:16

Wij zouden graag komen. Mijdrecht is een goede kans om eens te kijken hoe Bud zich houdt in de trailer. Het is tenslotte 'maar' 63 kilometer rijden voor ons. Anders komen we zonder paard en gaan we kijken.
Ik kan in ieder geval waarschijnlijk niet de eerste zondag van de maand april i.v.m werk. We moeten ook even kijken wat het ons kost een trailer te huren.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 00:19

ik kan gelukkig elk weekend in April.............

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 13:32

Ook het weekend van 20 april kunnen wij niet i.v.m mijn verjaardag Party!!
Dus misschien is 13 april een optie?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 15:03

Ik zat zelf aan het laatste weekend (27e) van April te denken... moet nog even met Roel z'n rooster checken, maar dan is 'ie dacht ik vrij, én het is mooi dicht voor m'n eerste show... normaal scheer ik benen ook ongeveer een week vantevoren... Maar anders inderdaad de 13e, want dan is 'ie ook vrij. (om en om weekenddienst)

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 18:04

Mwwweehhhh, de 27ste is mijn pappie jarig Haha! Kan ik dus niet maar geeft niet hoor, gaan jullie maar lekker knippen en scheren Knipoog

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 19:16

De 13e kan ook vera Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 19:27

Weet je wat, hou het lekker op de 13e dat komt voor mij ook
wel goed uit !

Groetjes Sam Knipoog

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 18:21

OK... ik kom samen met een vriendin, die haar Quarter merrie meeneemt (ook met lange manen, Vera Knipoog ).
Dan moeten we nog een tijd afspreken.... Sam, weet je zeker dat we bij jou op stal terecht kunnen? Wasplaats en later ook de bak tot onze beschikking? (of is het jouw eigen stal? Haha! )
Als ik alles doe, inclusief wassen (en dat is nu écht wel nodig!! Haha! ) zijn we wel een paar uurtjes bezig...
Dus als we nou eens half in de ochtend beginnen (+/- 10.00 uur ofzo?) en dan gezamelijk lunchen halverwege... is dat een idee? Ik roep ook maar wat hoor, als iemand een beter idee heeft, laat maar horen dan!
Ik probeer alleen even wat dingen concreet af te spreken.
En wie doen er dan allemaal mee?

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 18:56

Wij komen wel denk ik Lachen Dat staat 80% vast. Of we Bud meenemen weet ik nog niet, waarom zou ik hem meenemen eigenlijk? Lijkt me niet handig als ik naar Francis aan het kijken ben hoe ze met Dot bezig is, waarna ik dan met Bud aan de slag moet. Kan beter mijn volledige aandacht bij Dot en Francis houden dan dat ik met die klier van mij bezig ben Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:20

Heyyy... mijn pukkies staan ook op stal bij de Kievitshoeve... Escala al ruim 2 jaar en Clippie sinds zijn geboorte op 9 juni 2002 Haha! . Maarre... 13 april kom ik niet... mij te ver weg... want dan zit ik lekker in Australie... Knipoog Wel jammer dat ik het missen moet dan Verdrietig Maar ik ruil toch maar liever niet... lekker bij mijn lief Lovers in Australie is toch net even leuker Knipoog

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 20:23


Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 21:43

13 of 27 april zou ook in onze agenda passen!
In principe komen we kijken, ons jaarlingmerrietje heeft nog geen trailerervaring (alleen een rondje over de parkeerplaats) dus we willen dat rustig opbouwen en niet direkt al een heel eind gaan rijden. Knipoog
Welke lokatie wordt het nu eigenlijk?

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 22:56

De Kievitshoeve te Mijdrecht. En laten we het voorlopig dan maar op de 13e houden, dan kunnen de meesten, en mij maakt het niet zo heel veel uit...

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 10:26

Ik weet niet of de meeste weten waar het precies is maar,
hier dan even het volledige adres :

Stal Kievitshoeve
Tienboerenweg 22
3641 RA Mijdrecht

Stal Kievitshoeve is een kleine gezellige pensionstal net
onder Amsterdam. Onze stal is voorzien van een
wasplaats, zadelkasten, toilet, een buitenrijbak,
met verlichting en drainage, waarin het hele jaar door
gereden kan worden.
Verder beschikken we over een weiland waar de paarden
's zomers ruim van kunnen genieten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Groetjes Sammy Jo

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 11:28

Wij zijn van de partij de 13e!
Van hoe laat tot hoe laat is er gepland?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers