mijn verslagje van indoor!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

mijn verslagje van indoor!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 19:15

heeey iedereen,
mensen hadden gevraagt voor een verslagje van indoorbrabant,
nou, hier is mijn verslagje dan!! gister (vrijdag) ging ik naar indoorbrabant met de ponyclub
we hadden op een parkeerplaats afgesproken om met z'n allen dr heen te rijden.
onderweg was het heel erg gezellig! we kwamen daar ongeveer om 7 uur savonds aan.
maar we moesten eerst een heel eind om rijden hoewel er wel gewoon plaats was op de parkeerplaats daar ..!! Verward
toen we naar een weiland werden geloodst moesten we weer met een bus terug rijden..!! Verward Frusty
daar binnen was het heel gezellig!
een hele grote hal met allemaal kraampjes waar je dingen kon kopen, van kleine dingetjes voor in je kamer tot hele grote trailers.
wat ik niet snapte was dat ze er zelfs bubbelbaden, bedden en spullen voor in je woonkamer verkochten.. Verward
ik had kaartjes voor het springen.
dat was ook heel leuk om te zien!
echt tegek!!!!
Haha! *LOL*
het is was echt de moeite waart!
ook was er zo'n show van 3 witte paarden met suuper lange manen (1tje zelfs tot aan z'n knieen) en die konden van alles, springen buigen enzzzz *LOL*
ik vond het jammer dat ik vandaag niet kon, omdat vandaag (zaterdag) anky erwas..!!!!!
maar ja..! zonder anky was het ook suuuuper, tegek, gaaf, cool, kortom: fantastisch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zijn jullie er geweest, zo ja: hoe vonden jullie het?
en zo nee: JULLIE HEBBEN ECHT WAT GEMIST!!!!!!!!!!!!!!!!! *LOL* Tong uitsteken
dusss!!!! nou, schrijven jullie ff hoe jullie het er vonden?
(k weet waarschijnlijk het andwoord al?! haha! Haha!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FenrisLoki, fokfanaat, Gigixponys, mamabird, Miran, Padoertje, redbutton, Renkle, stefanie33, Syb_sem, vilheide en 211 bezoekers