laatste beetjes voor m'n bruine Passier opgehaald

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

laatste beetjes voor m'n bruine Passier opgehaald

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 14:18

Sinds begin dit jaar ben ik de trotse bezitter van een bruine Passier Optimum. Helaas was het zadel er eerder dan de beugelriemen en de singel dus ik mocht er alleen nog maar naar kijken (want zwarte riemen aan een bruine Passier als je toch nog een oude zwarte hebt liggen dat kan natuurlijk niet Pling)

Vanmorgen heb ik de singel (zo'n speciale brede) en de beugelriemen opgehaald. Kwijl Kwijl Ik kan dus echt niet wachten tot ik maandag weer in Zweden ben en het allemaal mag gaan gebruiken.

Nu nog zoeken naar het rondgenaaide trenshoofdstel. Ik durf dat niet te bestellen want de kleur weet je nooit helemaal vantevoren. Ik ga maar eens kijken of ik dat in Duitsland niet ergens kan vinden. Als er nog i-net freaks zijn die mee willen zoeken naar winkels waar ze de Passier Bremen verkopen op de route Osnabrück-Bremen-Hamburg-Puttgarden dan houd ik me van harte aanbevolen.

(En nou ga ik weer fijn mijn nieuwe singel aaien Lovers )


SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 14:53

Oef, wat zijn sommige mensen erg!
Maar als je het geld er voor hebt....en zo' n zadel is natuurlijk ook wel om te Kwijl Kwijl
Ik heb alleen een schimmel en dan vind ik bruin niet zo mooi.....

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 15:04

Sjeezz... Lotje! Een zadel om naar te kijken.... Dat wil ik oooook! Haha!
Nou nog even wachten, dan mag ik ook. Maar ik kan er dan gelukkig WEL direct mee rijden, want ik neem gewoon ordinair zwart, dat is voordeliger Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 09:52

Ja, het is te belachelijk voor woorden eigenlijk... Haha! Maar nou heeft Sven zijn eigen, perfect passende, zadel en kan ik het oude zwarte zadel op de rest van de paarden gebruiken.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 10:06

Singel ááien? Oh nee...
Ik aai mijn bruine 30 jaar oude Kieffer zadeltje altijd... zo trots op m'n mooie ding... Heb hem al 8 jaar, maar 't is echt zo'n geweldig zadel. Laatst bij de zadelmaker (moest iets vastgenaaid worden), die stond er ook al bij te kwijlen. Ik moest hem alleen wat meer oliën *schaam* en dan HELEMAAL. Ik stond al even te bibberen, want dat mocht toch niet, maar nee, deze moet je echt helemaal oliën, zo'n mooi oud zadel die er nog zo goed uitziet...
Ik vind bruin op vos gewoon zó mooi. Laatst ook Imke op Indoor Brabant gezien met Jansen, dat was écht mooi... dan weet je weer waar je het voor doet... *grin*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 19:06

Ik ga wel eens kijken op internet voor je ok Zep?

Sjee, je singel aaien....ik heb mn zadel al maanden niet ingevet en jij gaat je singel aaien nouja...
Bruin op wit vind ik juist erg mooi... en bruin op vos ook...

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dido2316, dierenfan, Juliet06, nafkedemi, nien81, Pellelilly, SemrushBot, Supertje, Talindos, Titsia, turtlelito en 118 bezoekers