De boktmeeting in Delft+ datum!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

De boktmeeting in Delft+ datum!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 13:45

Hey mensen!

Moest ineens weer denken aan de boktmeeting die we zouden doen. De mensen die zich 'hadden opgegeven' heb ik al gepbt. Nu wilde ik een beetje een datum opgeven. Misschien voor ergens in mei/april? Dus als iedereen op zou kunnen geven wanneer hij/zij in het weekeind wel kan komen?

Ik denk dat het het makkelijkst is als iedereen of naast of zonder paard komt? Er zijn namelijk heel wat mensen zonder paardje! (Tenzij je echt graag op paard wil natuurlijk Haha! )

Misschien kunnen we een bedrag afspreken waarvan we eventueel ergens wat van kunnen gaan drinken. Of drinken/ eten kopen natuurlijk. Misschien wel makkelijker aangezien we met een aantal paarden komen!

Ik begin zelf maar: Ik kan ieder weekeind, misschien met pony!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 13:57

Ja, en ik help Anique ermee Knipoog
Ik kan opzich ook wel elk weekeind, pas me wel aan Knipoog

Dus geef even op wanneer je niet kan....

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 16:03

ik kom ook met evita, als ze dan iig nog hier staat (ik weet nl niet waar we heen gaan van de zomer voor de wei).
Waar word t gehouden?? wsch kom ik wel OP evita maar ik wil dr daar best naast gaan lopen hoor *LOL*

Ik kan de meeste weekenden wel, behalve in mn schoolexamens (dat is over 2 weken) en in de centrale examens (ik zal ff kijken wanneer dat is)

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 18:02

Ik wil ook nog steeds mee! Ik moet alleen regelmatig weekenden werken (om de week), en de anderen zijn soms helemaal vol gepland. Het weekend van 12 en 13 april kan ik in ieder geval. Van mei heb ik nog geen rooster, dus dat weet ik nog niet. Plan maar een datum en dat kijk ik wel of ik iets kan regelen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 20:54

ik doe mee... en als het niet te ver van het natuurgebie aan de Harreweg is komt Banjer gezellig mee... Haha!

ergens in mei komt het beste uit denk ik....

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 21:22

Ik wil ook wel mee!!! maar heb geen paard dus ik kom zonder Knipoog maar wat is de bedoeling dan? als ireentjuh met paard komt alleen en de rest zonder heeft het ook weinig zin toch Verward

Maar ja zijn er maar zo weinig mensen voor de meeting?

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 21:49

volgensmij waren er een stuk meer hoor Lachen
als er helemaal neimand met pony komt neem ik evita idd ook niet mee, ligt eraan wat we gaan doen he!
anique welke pony neem je misschien mee dan?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 22:18

heyhey... vergeten we Banjer niet??? Die is dol op aandacht en knuffelen... Knipoog:D

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 22:23

mischien kunnen we het beter zonder paarden doen...
anders moeten we weer helemaal huren voor de mensen die geen paard hebben (zoals ik, en ongetwijfeld nog wel andere Knipoog ) en dat huren is altijd zo'n gedoe...

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 22:52

neej maar anique zei net dat we dan lopend met de pony's gaan zeg maar.. gewoon aan de hand!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 21:03

Wie zouden er eerst allemaal mee gaan eigelijk?! heeft iemand daar toevallig een lijstje van ofzo?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 22:16

Er is al es een topic over geweest.. maar waar die is?? Verward Tong uitsteken

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 11:07

Ik kom, met fleur en ik denk dat denise met lyrik dan wel met me mee rijd! Knipoog Maar ik ga er wel op want ernaast wordt ze knetter! Knipoog

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 22:38

Hoi!!
Ik wil ook graag mee! Zonder paard/pony. Ik zit alleen op kamers in Arnhem en ben zeker niet elk weekend thuis. Maar plan maar gewoon een datum en dan kijk ik of ik thuis ben of niet.
Waar is het eigenlijk? Eerste plan was Delfse Hout/Dobbeplas toch?????

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 22:47

waarom niet natuurgebied Abtswoudde?
ik weet niet of het zo heet hoor....

Het is iig aan het eind van de Harreweg... dat is nl. voor mij makkelijk te doen onder de man (of wandelend) met Banjer... Haha! en daarna kunnen we bij ons op stal nog wat gaan drinken... Haha!

Helaas is onze staleigenaar geen voorstander van vreemde paarden op het erf.......