jah,ga toch ff ertussen uit.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

jah,ga toch ff ertussen uit.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 20:46

Ik stop nu toch maar even met wedstrijden(dressuur dan).
Ik zat al een tijdje te twijfelen,en ben er nu toch uit....

Van de zomer wil ik een keertje een endurancewedstrijd proberen en ga lekker verder met springen.Maar vooral lekker buitenrijden!!! Haha!:D

Gaan we in het najaar wel weer verder(of als we zin krijgen natuurlijk....... *LOL* )


~XxX~ angela

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 18:49

huh dat had ik helemaal niet van je verwacht, ans.
nou ik hoor het wel weer al ga je wedstrijden rijden.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 22:30

Jammer, maar je moet er wel beide plezier in houden natuurlijk. Veel plezier in de zomer!!

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-03 23:45

Evy schreef:
Jammer, maar je moet er wel beide plezier in houden natuurlijk. Veel plezier in de zomer!!


presies..... Tong uitsteken
en als we zin krijgen gaan we weer verder.....

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 10:30

Hey,
Wel leuk dat je nu endurance gaat proberen. Maarre nou ken je niet samen met renske wedstrijden rijden. Want die zit nu ook in de L2 toch?! Enne springen is ook heel cewl!!!!!! En dat kan Luna ook vet goed!!!!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 15:59

Ik heb even een dressuurwedstrijdstop ingelast *LOL* Kan het gewoon niet opbrengen om iedere keer die vlechtjes erin te draaien en vervolgens overgeleverd te zijn aan de bui van een jurylid...Ik kan echt wle relativeren, maar de laatste tijd heb ik een aantal keren echt veel te hoge en veel te lage punten gekregen en ik ben me gaan afvragen waar ik het eigenlijk allemaal voor doe...Verward Ik rijd voor mijn gevoel en dan kan ik makkelijker en goedkoper thuis een rondje rijden Tong uitsteken

Ik blijf trouwens wel springen en crossen hoor Haha! Daar heb ik nog wel lol in Knipoog Dressuurproefjes rijden doe ik wel weer een keer als ik weer kriebels krijg Haha!

magriet

Berichten: 2808
Geregistreerd: 04-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:02

Ik vlocht mijn beestje op het laatst nooit mer in. Kreeg net zoveel punten dus dat is geen excuus. Het nadeel van dressuur: Het is en blijft een jurysport

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 23:44

Ik voel me een beetje banketstaaf als ik met ongevlochten paard rijdt en mijn spullen niet netjes voor elkaar...Daar ben ik net weer te precies voor Bloos En dat vlechten duurt amper een kwartier, maar ik vind het gewoon gezeur...Knipoog

En het is ook geen excuus, ik heb gewoon even geen zin...Maar mensen vinden dat altijd onzin en willen dan een reden horen Verdrietig

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 17:08

vlechten amper een kwartier?? ik doe daar 3 kwartier over (ben ook perfectionist Haha! )

ardonnypony

Berichten: 329
Geregistreerd: 23-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 21:26

ik deed laats over vlechten 1.5 uur ! hh en dat is nog snel voor mij

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 22:20

Ik ben ook perfectionistisch hoor Anna-Jelly, maar heb al een paar jaar geoefend op mijn pony en mijn paard heeft ook nog eens fijne vlechtmanen *LOL*
(in dat kwartier zit meestal ook de staartvlecht al Knipoog En als ik echt haast heb ben ik in 20 minuten helemaal klaar...Borstelen, staart even pluizen, iets bijknippen en vlechtjes erin draaien *LOL* )