Hou Bokt families in gedachten! (Afghistan)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Hou Bokt families in gedachten! (Afghistan)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 02:38

Ik was net eventjes een paar topics aan het lezen over de oorlog tussen Amerika en Afghistan. Zo zag ik ook dat Tiggertje haar ventje daar zit, tenminste dat dacht ik de lezen. Ik wil hier dan ook een topic plaatsen om de de Bokt families die in Afghistan zijn in gedachten te houden. Dit moet een behoorlijke enge tijd zijn voor deze families en ik hoop dat alle familie leden weer safe naar huis toe keren!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 05:08

Wat is Afghistan? Afghanistan bedoel je?

Goedgekeurd onderschrift :)

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 05:53

Ja Billy, inderdaad dat was precies wat ik bedoelde. Maar goed dat we jou hebben he met al mijn spelling fouten! K'Ben zo hartstikke blij weer wat van jou te horen! Haha!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 09:00

Ik krijg het idee dat dat niet helemaal wederzijds is

Nou ja, iig sterkte Tigger. De risico's voor militairen in Afghanistan zijn 'aanvaardbaar' las ik gister, ik weet niet of dat nou positief is of negatief.

זכור

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 09:09

Een goede vriend van mij (landmacht) vertrekt maandag ook naar Afghanistan.
Er zijn natuurlijk extra spanningen nu, maar het was niet 'verontrustend' hebben ze te horen gekregen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 09:10

Dat vind ik een goed topic DC! Tigger, onwijs veel sterkte nog steeds. Hoor je wel regelmatig wat van hem?

:evaw:

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 12:40

Wat ontzettend lief van jullie!!!!!

Ik spreek Peter bijna elke dag, omdat ikzelf ook in dienst zit is het contact makkelijk gelegt, we zijn namelijk verbindelaars.

Op dit moment zijn ze in een hoge staat van paraatheid, ze mogen het camp niet af. Ik maak me wel zorgen, er zijn berichten voor eventuele aanslagen. Ze zijn ook in het zuiden van Afghanistan weer bezig, maar dat is eigenlijk heel vaak zo, omdat daar nog een bolwerk aan terroristen zitten.....

Verder ben ik vrij rustig, ik denk dat wij ons hier meer zorgen maken dan zij. Peter zegt ook dat hij zich ook eigenlijk geen zorgen wíl maken, omdat dat funest is.

Niet verontrustend? tja het is maar hoe je het bekijkt, ik blijf erbij dat ze hun kop in het zand blijven steken, maar dat is mijn mening.

Ik zal jullie af en toe op de hoogte houden van het hoe wat in Afghanistan....

Maar ik ben erg blij met jullie steun...... Lovers

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 17:33

mijn vader zit ook in Afghanistan... Maar volgens hem is er daar nietveel te merken van de oorlog in Irak.. De dag de oorlog in Irak begon ( gister dus ) was voor hen verlopen als een normale werkdag.. ben toch wel blij om dat dan te horen!
Ze zijn wel extra waakzaam, maar meer dan dat ( als het goed is Lachen ) niet

in igg bedankt voor jullie steun Ach gut

(L)

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 17:45

Iedereen die er familie of vrienden heeft zitten, heel veel sterkte de komende tijd, en we leven hier zeker met jullie mee.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 17:56

Anne schreef:
mijn vader zit ook in Afghanistan... Maar volgens hem is er daar nietveel te merken van de oorlog in Irak.. De dag de oorlog in Irak begon ( gister dus ) was voor hen verlopen als een normale werkdag.. ben toch wel blij om dat dan te horen!
Ze zijn wel extra waakzaam, maar meer dan dat ( als het goed is Lachen ) niet

in igg bedankt voor jullie steun Ach gut


Dat zegt Peter ook, ze merken er verder niets van. Gelukkig maar......
Ik zou bijna zeggen dat wij er mee rvan merken dat daar..... Zo erg als wij er in nederland mee bezig zijn.....

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 20:46

Mijn broer moet eind april naar Afghanistan, eerst zou het niet doorgaan vanwege Irak, moeten ze toch Scheve mond
Als je die verhalen hoort van mensen die er vandaan komen...

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:27

Hel is vreselijk als je daar heen wordt gestuurd! Iedereen die familie of vrienden daar in de buurt heeft zitten, echt onwijs veel sterkte! Ik hoop dat iedereen weer helemaal 'heel' terugkomt!
En Tigger, je schrijft dat je zelf ook in dienst zit. Loop jij ook de kans dat je daar heen moet dan?

Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 23:55

succes hoor!!!
Ik hoop dat ze het daar rustig houden!


Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 08:02

STELLAlover schreef:
En Tigger, je schrijft dat je zelf ook in dienst zit. Loop jij ook de kans dat je daar heen moet dan?


In principe kan dat. Ik zit bij dezelfde eenheid als Peter. Ik heb een gesprek gehad met de commandant. Hij wil liever geen relaties tegelijk weg hebben, om de dood eenvoudige reden dat relaties ontvankelijk zijn. Stel peter is op rit en er gebeurd iets, dan kun je mij natuurlijk opvegen, dat werkt niet. Logisch.
Maar goed, dan zouden we afzonderlijk uitgezonden kunnen worden..... dat zou nog erger zijn, voor ons dan. Maar na dit gesprek moest ik een paar weken later weer bij de commandant komen, hij had goed nieuws..... Ik heb bij deze eenheid een vredesfunctie en kan dus niet op mijn functie uitgezonden worden......
Maar er zijn altijd uitzonderingen op de regel...... als er te weinig chauffeurs zijn of dergelijke, tja.... dan kan het altijd nog... Maar daar ga ik niet vanuit.......

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 17:52

Een vriend van mij zit bij de marine, en is 3 weken terug naar irak gestuurt... Raar idee.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_26, Arianne_94, Babootje, bonnielau, Century, Elitedeux, ellen05, GrapeshotBot, hagelslag, lovelyfiefy, Marocje, MightyMike, Nescio18, nick_en_ik, Nymphe, paard1970, really_me, Sabine, Soepkipje, Sorriso, Steppe, Tucktuck, YandexBot en 66 bezoekers