En weer een meeting :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

En weer een meeting :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-03 19:34

Vandaag op school besloten Lydia en ik dat we een meeting wilden, dus na even denken zijn we richting Katwijk gegaan, met een smsje naar Apple en Igor, om te waarschuwen dat we eraan kwamen. Toen we bijna bij de manege waren, nam ze eindelijk haar telefoon op en bleek dat ze nog op het strand aan het rijden waren, dus Lydia en ik hebben heerlijk in het zonnetje op het strand gewacht tot ze er waren (te snel).
Daarna nog een hele gezellige meeting gehad, waarna we weer naar huis zijn vertrokken.
Weer 2 mensen erbij voor op mijn lijstje

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:20

Stonk Apple nog naar Hachee?

En Igor... daar kijk ik echt tegenop hoor om hem te meeten, lijkt me doodeng Knipoog

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-03 21:21

Igor is ook doodeng

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:22

Tja, ik hoorde wel dat ik een sms-je had ontvangen, maar toen zat ik net in draf. Daarna heb ik er eigenlijk niet meer aan gedacht Tong uitsteken.
Toen was ik nog een keer te laat bij het pakken van de telefoon en bij poging 3 had ik eindelijk succes Haha!.

'Ik ben met 20 minuten op de manege' 'waar ben je dan?' 'op het strand Tong uitsteken'

Vervolgens deden we nog een galopje vlak voor de opgang. In de verte zag ik twee mensen staan en het leek me wat L*llig om in volle galop Horseless en Jacksel voorbij te gaan. Gelukkig stonden ze wat verderop en waren we al weer veilig aan het stappen.

Daarna nog in de zon gezeten en hebben Jacksel en Horseless mn borstelkunsten mogen aanschouwen Tong uitsteken (ja, niet mijn hobby en ook niet van Kevje). Jacksel: wat was dat met die voorpluk? Knipoog

Was leuk om Jacksel ook in het echt gezien te hebben.

Dames: volgende keer rijkleertjes mee voor een mooi strandritje?

(Igor vraagt zich af waarom hij doodeng is Haha! en Flair, de Hachee is al door het doucheputje gespoeld Vork )
Laatst bijgewerkt door Apple op 21-03-03 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-03 21:23

Yep, maar zullen we het dan ook maar iets eerder afspreken Tong uitsteken

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:27

Igor is toch een oud mannetje? Oude mannetjes zijn nou eenmaal eng, en vooral als ze ook nog eens heel irritant zijn Knipoog

Gelukkig maar dat jij niet meer zo stinkt appeltje, morgen gooi ik wel weer iets anders over je hoofd heen.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:30

Wie kaatst kan de bal verwachten }>

Zou maar op tijd bukken Flair!
(dat wordt niet meer rustig chatten Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:48

Ook niet aardig dat jullie mij niet ge-sms-t hebben, ik was er ook, he Apple Haha! OK, het duurde effe voordat ik doorhad dat jij het was die we tegen waren gekomen, maar ach, volgende keer beter *LOL*
Dus wie er nog meer was, als je een fjord en een hele mooie haf tegen bent gekomen: ik zat op de fjord, dat was dus Milena, en die mooie haf is Sheryl van Miran *LOL* en haar bijrijdster zat erop!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:51

Dat was idd een duidelijk geval van 'die ken ik Haha!'

In duin op de terugweg passeerden we twee paardjes. Ik maak zelfs nog een opmerking over de mooie haf (die liep voorop). Zie ik er een fjord achterlopen en iemand met een bekend hoofd erop Haha!.

Maar goed, toen waren jullie dus al voorbij Tong uitsteken

Binnenkort in de herkansing Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 22:04

Was natuurlijk ook niet helemaal normaal, Milena die es niet voorop loopt Haha! Hihi, volgende week beter, op naar Meyendel!!!

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 22:59

[ITP] Meeting met Apple en Igor
Was heel gezellig, en de volgende keer komen we in rijbroek hoor apple
En Karin, vertel nog eens wat meer over die voorpluk Tong uitsteken

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-03 11:52

Schijnheilig