Eigenlijk best bizar...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Eigenlijk best bizar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-03 20:21

Ik vind het eigenlijk best bizar dat je op bijvoorbeeld CNN live kunt kijken naar hoe Bagdad gebombardeerd wordt.
Je zult er maar wonen als onschuldige burger...

Ik hoop dat deze oorlog snel tot een einde komt. En dan wel een einde waar het grootste gedeelte van de mensheid vrede mee kan hebben.

Colga
Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 20:29

Dat zeiden mijn vriend en ik ook al tegen elkaar....Lekker lui in je stoel oorlogje zitten kijken. Heel bizar. Ik hoop maar dat het heel snel voorbij is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 20:43

Ja inderdaad, heel raar, heel onwerkelijk. Ik zat net te chatten met een amerikaan en we keken beide live naar de oorlog, zo bizar. Ik heb het uitgezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 20:59

Het is inderdaad vrij bizar. Tegenwoordig zijn er echt overal beelden van, zelfs toen met Enschede, dat was toch behoorlijk onverwacht en toch heeft iemand kans gezien het te filmen. 11 September idem dito, die toevallige beelden van het tweede vliegtuig dat het WTC invliegt, ze bestaan. Volgens mij 'rekenen' we er bijna op omdat we echt nooit om informatie verlegen zitten.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:09

Bij ons stond het ook op maar ik kan er echt niet tegen hoor, om dat aan te horen en te zien! Ik wil het ook af maar er zijn ook nog andere mensen thuis. Dus ik ben gevlucht achter de compu met muziek op mijn oren.

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:48

Ik heb het niet gezien en wil het niet zien ook.

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:52

Ik vond het ook heel bizar, terwijl hier je kinderen lekker aan het spelen zijn, zie je hoe daar onschuldige mensen de dood tegemoed gaan.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:56

Indies schreef:
Ik heb het niet gezien en wil het niet zien ook.
je haalt me de woorden uit de mond Scheve mond

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 22:22

Ik heb er dus wel even naar gekeken en vond het echt heel triest en ook wel bizar. Het idee wat er wordt aangericht door al die explosies, en dat allemaal door 1 man Scheve mond

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 23:00

Het schijnt dat de BBC Irak heeft moeten verlaten? Of iig Bagdad en dat ze nu beelden uitzenden van de Arabische zender/beelden overnemen... Bizar idd, niet fijn om naar te kijken/wil het ook niet zien, maar het is helaas de realiteit. Hoewel ik de mediahype die ervan gemaakt wordt niet kan waarderen. Nieuwswaarde okay, maar Ach ik weet het ook niet.