Wat betalen jullie voor jullie brommerverzekering?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Wat betalen jullie voor jullie brommerverzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 16:55

Jah de vraag staat al in de titel. Ik heb een paar dagen geleden alweer die leuke Lips are sealed acceptgiro gehad... € 226,-
En hij is wa verzekerd...
Ik wilde even weten hoe duur die van jullie was en of die dan WA of ALL-RISK is en waar je hem hebt verzekerd.
Ik zit bij London verzekeringen, maar heb gehoord dat er dus goedkopere zijn en ik wil wel even weten welke dat zijn...

Alvast bedankt


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 18:00

Dat hangt af van je leeftijd, regio en soort brommer.
Kijk eens hier, daar kun je je premie berekenen.
www.BROMMER.biz
Succes!

P.S. Ik kom uit op €58,- voor een snorbrommer in regio 3, alleen WA.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 18:28

€195,- voor een jaar WA verzekerd te zijn voor een (nieuwe) yamaha aerox, in Brabant en ik ben 20 jaar, want het hangt ook van je leeftijd af

ik heb geen 'duo-passagier' verzekering, dus als er een ongeluk gebeurd met iemand achterop ben ik niet verzekerd maar ik heb haast nooit iemand achterop(laat me meestal door anderen met de auto overal heenrijden ipv met zn 2en op de brommer!)

het verschilt ook per verzekeringsmaatschappij

ik zit ook bij London verzekeringen, dus ik denk dat jij iets jonger bent en/of wel verzekerd bent voor iemand achterop hebben, want ik heb ook ooit zo'n hoog bedrag als jou moeten betalen...

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 22:58

Jah het komt omdat ik natuurlijk nog maar 16 ben. En ik schrok ook wel toen ik dat bedrag zag hoor (ik heb het wel na 2 maanden weer terug verdient, maar toch). Ik ben al een beetje aan het rondkijken en rondvragen voor ik de acceptgiro invul en weer terug stuur.

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 10:46

Probeer het eens bij Unigarant (www.unigarant.nl)

Daar kan je meteen uitrekenen wat de premie is
Het klopt inderdaad, hoe ouder je wordt, hoe minder premie je betaald (en dan heb je ook nog de regio's)

Bij Unigarant bouw je tevens schadevrije jaren op, zodat je meer korting krijgt en als je later daar je auto zou verzekeren dan krijg je extra korting door die schadevrije jaren

Succes ermee!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, boeflover, boyca, Happy_Hippie, Kabayo, Roosch, Wenta, xxxmh en 142 bezoekers