Mountain Horse Sportive High Rider laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Mountain Horse Sportive High Rider laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-03 23:06

Heeft iemand ervaring met deze laarzen? Het zijn dus niet de originele (wat lompere) Mountain Horse laarzen, maar de wat luxere versie: de Sportive High Rider.

Afbeelding

Ik kan een paar van iemand overnemen, maar ik zit nogal te twijfelen. 't Is toch aardig wat geld...


batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 00:14

Tja.. ik vind deze laarzen zo 'tussen'
Als je stoere laarzen die een stootje kunnen hebben wil heb je de standaard MH laarzen, wil je dressuurlaarzen, dan heb je de gewone leren laarzen..

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 12:45

bij mij op stal hebben veel mensen ook deze laarzen.
Het probleem zit hem dus alleen in de ritsen.
Bij heel veel mensen (laarzen net nieuw) gaan de ritsen dus kapot.
Laarzen terug naar winkel en fabriek, nieuwe ritsen en binnen de kortste keer weer de ritsen kapot.
Als ik jou was zou ik toch voor de gewone leren laarzen gaan.
Tegenwoordig zijn ze ook bijna even duur.
Succes met zoeken naar goede laarzen.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 12:51

Ik zie er idd toch maar vanaf. Ik vind ze ook nog iets te duur voor het leuke. Bedankt voor de reakties iig.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 13:00

Hoe duur waren ze, als ik het mag vragen?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 13:04

Nieuw kosten ze rond de 200 euro en nu waren ze 125 euro.
Op zich niet duur, maar ik ben voornamelijk een recreatieruiter en rij eigenlijk altijd met chaps.
Ze hadden ook een brede kuitmaat en waarschijnlijk was het te breed voor me geweest en ook iets te hoog.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 13:24

Tja.. ik vind die laarzen ook wel interessant, maar moet altijd wel een eindje lopen naar de bak en ik weet niet hoe lekker laarzen dan lopen (ik rijd nu met stalschoenen). Dikke kuiten heb ik trouwens wel Knipoog
Misschien dat ik nog eens voor de Airfrost riders ga (zo heten die dingen toch?) ook al vind ik dit ook wel erg mooie laarzen


Saar4
Berichten: 2346
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 16:47

Ik heb ze en ik ben er heel erg blij mee. Ik heb zelf nog geen problemen gehad met de rits, maar ik hoor inderdaad dat veel mensen daar wel problemen mee hebben. Ik wilde in eerste instantie gewone rijlaarzen, maar die kan ik niet aan ivm mijn extreem lage voetwreef. Ik moet echt iets hebben wat goed sluit rond de enkel en toen kwam ik hier op uit. Ze zitten heerlijk!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 17:04

gera schreef:
Tja.. ik vind die laarzen ook wel interessant, maar moet altijd wel een eindje lopen naar de bak en ik weet niet hoe lekker laarzen dan lopen (ik rijd nu met stalschoenen). Dikke kuiten heb ik trouwens wel Knipoog
Misschien dat ik nog eens voor de Airfrost riders ga (zo heten die dingen toch?) ook al vind ik dit ook wel erg mooie laarzen


Deze laarzen zitten als pantoffeltjes Haha! Ik heb ze ook alleen helaas de rits is na 2 maanden al kapot Verdrietig Ze moet naar fabriek gestuurd worden en dat gaat zo'n 8 wkn duren is mij verteld door de ruitersportzaak Ze zijn ook goed waterdicht en makkelijk schoon te houden. Jammer van de ritsen.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:26

Tessebes schreef:
Nieuw kosten ze rond de 200 euro en nu waren ze 125 euro.
Op zich niet duur, maar ik ben voornamelijk een recreatieruiter en rij eigenlijk altijd met chaps.
Ze hadden ook een brede kuitmaat en waarschijnlijk was het te breed voor me geweest en ook iets te hoog.


Welke voetmaat en wat was de kuit maat? Ik ben nog op zoek naar leren laarzen Tong uitsteken

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:27

Dit topic is ruim anderhalf jaar oud, je kunt beter even de TS een PB sturen om je vraag te stellen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: moniek21 en 136 bezoekers