Weer eens bij Levi op bezoek geweest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Weer eens bij Levi op bezoek geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-03 23:06

Vandaag was het echt een superleuke dag, het was schitterend weer en eindelijk zag ik Levi weer eens Lovers
Ik kwam bij de wei en riep hem...koppie kwam omhoog en hij kwam zelf naar mij toe Lachen Hij is gek op aandacht en knuffelen Lovers
De eerste week was Fulco (jaarling hengstje wat erbij staat) de baas, maar nu deelt Levi de lakens uit Extreme duivel
Zaterdag komt er trouwens nog een hengstje bij ook een jaarling...een Fjord.

Halster omgedaan en een stukje het bos in, hij was een beetje vervelend dus hebben we maar een klein rondje gedaan. Het was verder wel erg leuk in het bos, heerlijk die omgeving daar echt geweldig!

Fulco was erg blij dat Levi weer terug was, dus na een gelukkige herreniging gingen mijn moeder en ik weer richting de stallen. Even kijken wat daar te beleven viel...

Nou een paar mensen gingen dus met paard naar het bos. Waaronder ook Lien met Ima (een ijslander merrie), Ima is drachtig en over 5 weken uitgerekend...ze word al een tijdje niet meer met zadel bereden en gaat nu meestal gewoon mee op een dagelijkse wandeling.
We vonden het zo leuk in het bos dat we meegingen. Dat was erg gezellig en door het heerlijke weer genoten we dubbel Pling

Na een tijdje was ik een beetje moe...toen vroeg Lien of ik soms op Ima wilde zitten? Ik: Wie, ikke?? Zij: Ja jij haha *LOL*
Ik erop geklommen...ze zat als een huis, echt super!! Ik heb dus de weg terug dubbel genoten Party!!

We waren vlakbij stal en toen hoorden we opeens "ting, ting" HEE de ijsboer Vingers aflikken Na een heerlijk ijsje zijn we de shetties van het land naar binnen gaan halen.
Wat een snoepies zijn dat zeg! Er was er 1 bij die vond ik helemaal geweldig, een 7 jarige ruin van ik denk hooguit 75 - 80 cm Lovers

Toen was de dag helaas voorbij en na Levi nog even een knuffel te hebben gegeven moesten we weer naar huis

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48390
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 23:14

gaaf hoor... ben blij dat Levi het naar zijn zin heeft!

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 23:16

zo te zien heb je echt een geweldige dag achter de rug die nog wel even in je hoofd blijft gestempeld Lachen
ook leuk dat ie zo naar je toe kam lopen, echte liefde he, haha ...

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 23:33

Klinkt idd als een leuke dag, nu was het weer ook wel fantastisch vandaag! Heb je nog foto's gemaakt?

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 00:08

Zo te horen dus een leuke dag!
Leuk dat je weer bij Levi bent geweest. En inderdaad; heb je foto's gemaakt? Lachen

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 11:07

Ik heb inderdaad foto's maar daar moeten jullie nog even op wachten...ik heb geen tijd om ze er nu op te zetten

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 11:14

Fijn dat het leuk was Lachen
Je had idd echt heerlijk weer !!!
Ben benieuwd naar de foto's hoor.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 12:21

Fijn dat het zo goed gaat met Levi! Ben ook erg benieuwd naar foto's van hem

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 13:30

Je had er ook mooi weer bij zeg!.
Leuk dat het zo goed gaat met levi hopelijk is hij straks ook een beetje lief tegen het fjordje Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 22:36

klinkt echt heerlijk En wat een geluk met t weer!!!
Echt super dat t zo goed gaat met Levi, hij vindt t vast hartstikke leuk dat ie er een fjordenvriendje bijkrijgt!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 10:26

Jij hebt dus een geweldige dag gehad! Hoe reageert Levi op je als je hem een tijdje niet hebt gezien?

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-03 14:38

Mieke schreef:
Jij hebt dus een geweldige dag gehad! Hoe reageert Levi op je als je hem een tijdje niet hebt gezien?


Hij reageert niet anders dan normaal...komt nog steeds op mij af en vind alles goed, hij is heel aanhankelijk en eigenlijk wel een allermansvriendje Lovers

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 14:50

Super dat hij het zo naar zijn zin heeft, en dat je weet dat hij daar in goeie handen is.
Ben nog steeds ervan overtuigd dat je de juiste beslissing genomen hebt ! en ik denk dat je dat nu zelf ook wel door hebt toch...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 15:07

Echt gezellig klinkt dat!
Lekker voor levi dat hij daar staat, en jij hebt lekkere dagjes uit Haha! Knipoog

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-03 20:51