Wie heeft er ervaring met Gijsbert van Marel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-01 07:38

Hoi,

Hij is gisteren bij Bolivia geweest en komt volgende week voor een behandeling van de luchtwegen en een pees linksvoor. Zie ook http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... &forum=1&0

Hij is ook van Simicur (www.simicur.nl). Ik vind het best moeilijk om zijn manier van diagnose stellen (via acupressuur) aan te nemen en zijn manier van behandelen (via homeopathie).

Wat zijn jullie ervaringen?

P.s. Bolivia had naar mijn mening nerges last van, maar we waren bij een lezing en Bolivia was proefpaard en toen vond hij die 2 dingen. Ze was inderdaad linksvoor gevoelig na de buigproef en wat betreft haar luchtwegen: ze hijgt snel en heeft geen goede conditie.

_________________
As you always do as you always did, you will always get what you always got!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Manon 2 op 2001-07-25 07:39 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 07:41

Ik ken hem wel van vroeger. Een jaar of 8 geleden heeft hij onze pony een tijdje behandeld. Heeft niet echt geholpen eigenlijk. Ik vond het ook allemaal een beetje vaag. Hij was wel aardig maar ik had niet het idee dat het echt werkte wat hij deed. En onze pony is er niet slechter (liep kreupel maar het was niet duidelijk waarom) van geworden maar ook niet beter.
Ik ben wel nieuwsgierig hoe anderen over hem denken.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 09:58

Ik heb 2 jaar geleden een 2 jarige gehad met het wobbler syndrome. DAt paard heb ik door hem laten behandelen omdat er geen een veerarts was die er iets aan kon doen. Ik had zijn adres gekregen van Eleonoor, (zie digiplaza, horses) die haar paard ook door hem liet behandelen. Mijn jonge paard knapte even op, daarna kreeg hij zo'n ernstige terugval en ik heb hem uiteindelijk toch naar de slacht moeten brengen. De mening van Eleonoor moet je aan haar vragen.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 21:54

Ik heb hele goede ervaringen met vd Marel. Hij heeft mijn oude paard weer helemaal goed gekregen. Er hebben 3 dierenartsen aan haar "gesleuteld" en een hoop geld. Hij heeft hij in 3 behandelingen weer helemaal op de been gekregen. Zij had een stofwisselingsprobleem en een voorhoofdholtontsteking.