De Tandenfee?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-01 08:53

Ik nam een kijkje op haar website en het ziet er allemaal heel professioneel uit, maar.. wie heeft zijn paard al eens door haar laten behandelen?

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 23:56

Ik een keer, ze is bij ons op stal geweest voor drie paarden, de eerste was een Tinker die nog wisselde, die had last van haar wolfstandjes volgens haar ( zou kunnen, was wat lastig met rijden, maar maanden daarna nog steeds). Die zijn eruitgehaald, was een fluitje van een cent. De tweede was Marlou, maar die wrong zich in allerlei bochten toen haar onderkiezen geveild moesten worden en dat is haar dus niet gelukt. De derde was een kruizing tuiger x ?? ( weet ik niet meer) en die was superbraaf. Ze nam er trouwens wel de tijd voor en liet je zelf ook dingen zien en voelen. Ze schreef alle gegevens op een kaart voor als je haar er een volgende keer weer bij zou halen, maar omdat Marlou zo lastig was, heb ik de volgende keer de dierenarts die zelf ook paarden heeft laten kijken, die kon haar wat verdoven, dat ging beter. Ze is zelf niet zo groot van stuk, maar op zich wel doortastend en weet wanneer ze stoppen moet en dat waardeerde ik erg in haar. Ze is voor die Tinker later nog een keer teruggeweest om te kijken of de doppen al van de kiezen waren, die zaten de eerste keer te vast, dan haalt zij ze er ook niet af, teveel kasn op beschadiging van de nieuwe kies. Ook al kon ze Marlou niet volledig helpen, ik vond haar wel goed, ook in de omgang met de paarden.