Ik ben echt superblij!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roosje87

Berichten: 427
Geregistreerd: 06-02-02

Ik ben echt superblij!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 22:39

Ik had op marktplaats een tijdje geleden een advertentie gezet dat ik een verzorgpaard dus zoek, waar ik ook op kan rijden.
Er werd eerst allen gereageerd dat ze nog wel een paard hadden staan die ik dan even mocht inrijden en dan weer mocht gaan. Dat wilde ik dus niet. Nu belde er vanavond een man en die had voor zijn hobby paarden en hij had er nu 8 staan. Het ging alleen om het rijden, want mesten enz. doet hij zelf. En een beetje bezig met die paarden, af en toen een keer naar buiten. Wat wil je nog meer??!!
Hij heeft zowiezo een 5jarige andalusierhengst en wat appaloosa's en nog wat e-pony's, in totaal 8 paarden!
Ik mag zaterdag komen kijken, het lijkt me echt zo leuk! Eindelijk gebeurd er weer eens wat goeds!
Jullie horen wel hoe het verder gaat.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 22:46

Ik kanme voorstellen dat je blij bent!
Heel veel succes

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 22:52

ooooh dan ben jij het zusje van jameslover?

Dat is meneer Bakker, ik kan je veel over hem vertellen. Echt gaaf dat je daar gaat rijden zeg!

Hij handelt wel een beetje in de pony's, dus af en toe gaat er 1 weg en komt er weer een nieuwe enzo.

Tis echt leuk daar!

Roosje87

Berichten: 427
Geregistreerd: 06-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 23:05

Ja ik ben idd de zus van jameslover. Ik heb gehoord dat hij af en toe wat weg doet, maarja, dan kies ik gewoon de lelijkste pony uit Knipoog
Anders stuur even in een pbtje je msnadres, kunnen we even kletsen, over wta je te vertellen hebt enzo!
Ik spreek je wel.