Starten met oud paardje?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Starten met oud paardje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 21:45

Ik rijd, zoals de meeste nu wel zullen weten (zie ook mijn profiel Haha! )
een schat van een paardje. Vaandrig. Sinds een aantal weken hebben we les en het gaat helemaal geweldig! Pling
Nu lijkt het me helemaal geweldig om een xtje met hem te gaan starten. Gewoon een xtje een b proefje. Het lijkt me gewoon leuk voor hem en voor mijzelf ook. Verder dan de b zouden we dan niet gaan.
Het enige waar ik mee zit is, is hij niet te oud? Hij vind het nog leuk om te werken en doet het graag voor je... Hij is nu 23...

Wat zouden jullie doen?


Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 21:50

Als ik het graag deed zou ik het doen Lachen Als jij en je paard maar lol hebben, nietwaar? Lachen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 21:52

zolang het paard het aankan en er plezier in heeft vooral doen! 23 is nog niet zo oud hoor!

Mag ik dan groomen?

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 21:53

Ja, ik zou t opzich gewoon doen. Lekker rijden, als jullie maar plezier hebben inderdaad! Haha!
Je moet er wel aan denken dat het best wat kosten met zich meebrengt om meteen officieel te gaan starten. Maarja, je kan natuurlijk ook gewoon on-officiele wedstrijden rijden!
Geniet ervan! Haha!

*geen onderschrift*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 21:53

Ja, zeker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 21:57

Bedankt voor de reacties! Kimmie, jij bent de eerste die ik dan vraag!!! Jij bij mij, ik bij jou!


favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 21:59

gewoon doen wat maakt het uit... als jullie beide maar plezier hebben toch.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 23:07

Als je paardje er zoveel plezier in heeft zou ik het zeker doen. Op mijn oude manege stond een echte augie; die was al over de 30 maar liep iedere dag nog lekker twee uurtjes les. En een lol dat dat beestje had! Zulke diertjes kwijnen vaak alleen maar weg als je het super rustig aan doet.
Dus lekker wedstrijdjes rijden en veel plezier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 00:08

23 niet zo oud? Ik vind het een zeer respectabele leeftijd hoor voor een paardje. Maar als ie nog gezond is, waarom niet?

Mer1980

Berichten: 18811
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 17:56

1 van mijn lesklanten gaat na heel wat jaren eindelijk haar 20 jarige merrie uitbrengen op wedstrijden dit jaar. Dus het kan best. Ze gaat super!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers