Panamarenko en mijn zus in de A'doornse courant

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Panamarenko en mijn zus in de A'doornse courant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 21:26

Mijn zus is bezig met een afstudeerproject voor haar post-doctorale opleiding tot restaurator voor moderne kunst, in het Kröller-Müller museum. Ze is bezig een aantal werken van de Belgische kunstenaar Panamarenko te restaureren, maar deze bleken niet in het atelier te passen. Omdat er nog een zaal vrij bleek naast de van Gogh tentoonstelling heeft ze daar nu een tentoonstelling ingericht en ze zit nu "op zaal" haar werk te doen. Heel apart en als je in de buurt bent zeker de moeite waard om eens te gaan bekijken. Haha!

Maandag was de kunstenaar zelf in het museum met een aantal andere mensen en heeft ze met hem gepraat over de werken en de restauratie ervan. Hij was heel erg enthousiast en heeft van alles uitgelegd. Hier zijn foto's van gemaakt en vandaag heeft er een stuk met foto in de A'doornse courant gestaan. Heeft iemand van de bokkers die krant? Ze zou het heel leuk vinden om het te bewaren namelijk.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 21:30

Jep wij hebben de apeldoornse courant hier thuis, ik zal straks eens kijken of er wat in staat Lachen

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 21:54

wij hebben die krant ook.....zal ff checken