eerste twee werkdagen achter de rug...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-01 22:15

en het is dus echt zwaar werk Schijnheilig Maar alles gaat heel goed, de baas was heel tevreden Haha! Ik werk dus nu op een soort privekliniek voor paarden. Eigenaren stallen hun paarden daar, en ze worden behandeld door de veearts, tandarts, of physio. Wat ik moet doen is 2 x daags ongeveer 10-17 stallen uitmesten (ligt eraan hoeveel paarden er staan), paarden in de stapmolen zetten,wassen, longeren, veearts helpen (ook de tandarts en physio), voordraven voor de veearts, maar dus ook de poep uit de weilanden/stapmolen halen Misselijk , stallen schoonspuiten.....eigenlijk echt alle voorkomende werkzaamheden. Gisteren hadden we alleen maar van die stomme klusjes, maar vandaag was echt heel tof, de veearts was er. We hebben o.a. een hengst gewrichtsvloeistof ingespoten bij de kroonrand Cool , en 5(!!) liter bloed "afgetapt"bij een merrie die eiwitvergiftiging heeft Scheve mond\ Maar was helemaal niet eng ofzo, ik kan er goed tegen, maar er is wel iemand flauwgevallen.
Heb afgelopen nacht megagoed geslapen, en ga zo maar weer eens Clown . Heb een bult spierpijn, niet normaal Boos! Voorla bij mij heupen en onderrug.maar is niet erg, is alleen de eerste week, en daarna ben je er door heen, zeggen ze tenminste Schijnheilig laten we het hopen........slaap lekker, en ik zal jullie ff regelmatig op de hoogte houden als jullie dat leuk vinden tenminste Verward

_________________
Nonnie is aangenomen!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nonnie op 2001-07-24 22:16 ]</font>