Wie wil er met mij....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 19:08

Voor fl 500,- gaan winkelen bij Hyporama?
Speel dan het pony express spel op http://www.ponyexpress.nl en wie weet hebben we dan een mini Bokt meeting, hahaha!! Laat je even weten of het je gelukt is een finale code te krijgen?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 19:14

wel erg comercieel zeg voor maarliefst 2,50 per gesprek.
Het geld zal vast niet naar een goed doel gaan.

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 19:46

Daar heb je wel gelijk in dat het comercieel is, maar ja 500 gulden is niet niks, het is eigenlijk hetzelfde als wanneer je een lot van een loterij koopt! Je hoeft het uiteraard niet te doen, je kan het doen als je het leuk vindt. Lijkt mij wel gezellig als het iemand van Bokt blijkt te zijn die wint! Ik ga daar tenslotte samen mee winkelen. Hahaha, dan is het wel zo leuk als dat met een leuk persoon is toch?

Dat van een goed doel vind ik nou wel weer jammer dat je dat neerzet. Wij doen veel voor goede doelen, zeker voor Brooke Hospital, maar ergens moet dat toch van betaald worden!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 19:47

Maar dat voor die beltonen is ook zo duur?
Maar het gaat dus naar Brooke Hospital for Animals? Alles? Verward

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 19:56

Nee je leest het verkeerd, sorry.
Wij doen veel voor goede doelen, maar je kan alleen maar iets voor goede doelen doen als je het geld hebt om dat dan ook te kunnen doen Verward begrijp je het nog?

Van 2,50 blijft er overigens niet veel over als je kijkt wat het bedrijf van het tel nr er van neemt en wat het kost om zo'n spel te maken + de prijzen kosten ook geld.

Die ringtonen zijn niet van Ponyexpress.nl die zijn van een ander bedrijf en voor zover ik weet, maar corrigeer me a.u.b als ik het mis heb, zijn die altijd 2,50.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 20:05

Oh, nee niet altijd 2,50 geloof ik.

Ergens was het 1,25 ofzo, of 75 cent? Naja zal wel. Maar ik snap t nu wel Haha!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 20:07

liz je gaat vreselijk offtopic Schijnheilig
wat is t voor spel? ik ga straks bellen


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 21:05

Marieke vind het geen leuk spel.
Want de code van mij om er in te komen doet het helemaal niet.
Hij geeft dan steeds ongelige code aan.
DAAR BAAL IK DUS VAN HE!!!!!!!!!!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 21:43

Paulien ik heb je een PBtje gestuurd!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 21:52

heb al gemailt en je een pb terug gestuurd.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 09:12

JOEPIE IK ZIT IN DE FINALE!!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 09:24

Snik, ik heb net geneld en ik heb een code gekregen maar hij doet het niet.
Ik ga Marieke ook maar een PB sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 09:46

Ik heb er een beetje moeite mee wanneer jij namens Pony Express kinderen gaat oproepen om voor 2,50 per gesprek mee te laten doen aan een telefoonspelletje waar je misschien iets kunt winnen. Vooral omdat de opbrengst puur in de zak komt van pony-expres zelf.
Volgens mij is Bokt niet bedoeld voor dit soort commerciele mededelingen. Als hier een goed doel aan gekoppeld was zou ik er minder moeite mee hebben. Maar iedereen weet dat je jezelf helemaal blut kunt bellen voordat je die ene winnende code ontvangt. Iedereen weet dat je voor die 2,50 een stukje gebakken lucht koopt.
Ik vind het sowieso al niet netjes dat jullie zulke dingen op een site zetten die vooral is gericht op kinderen. Ondanks dat jullie verplicht zijn om de volgende mededeling te plaatsen (fl 2,50 per gesprek, vraag je ouders om toestemming) wat jullie ook braaf doen. Maar dat jullie je wettelijk gezien aan de regels houden wil nog niet zeggen dat het moreel gezien juist is!!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 11:17

Ik ben het eerlijk gezegd wel een beetje met Jippie eens. Heb sowieso een beetje een hekel aan dit soort spellen (ivm het gebakken lucht gehalte) maar dat is hier even niet eens zo relevant.

Kijk dat Pony Express op bokt neerzet wat er deze week allemaal gaat gebeuren en vraagt of bokkers iedeeen hebben en wat ze van het programma vinden vindt ik best. Maar reclame maken voor commerciele spelletjes gaat mij ook iets te ver.. No offence, Marieke. Snap ook wel dat jij het niet echt bedoeld als reclame maar ik vind dit net ietjes te ver gaan. Hoop dat je dat begrijpt?

Thanks..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-01 11:24

Ik begrijp het Bart, sorry.
Heb het eigenlijk alleen maar gedaan om dan te kijken of ik met iemand van Bokt mocht gaan shoppen, voor die andere prijzen heb ik nooit reclame gemaakt. Beetje Egoïstisch is dat wel moet ik toegeven! Het ging me ook om mijn eigen gezelligheid. Hahahaha.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 11:30

ik heb het gedaan,.

ik heb hekel aan beatrix,. had i fout vraag, maar ik doe het nog 1 keer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 13:47

Ik heb een finalecode Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 17:52

Je mag die 500 gulden ook gewoon aan mij doneren hoor! Komt het toch bij iemand van Bokt terecht en ik kan het zeker wel gebruiken!

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 13:53

ik heb de finale code ook! sorry dat ik de topic weer ophaal Verdrietig ik vind het alleen wel vet dat ik er doorheen ben gekomen, vorige keer namelijk niet! (waar speelde george michael bij, ik ken alleen take that bij naam Haha! was dus wham)

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 19:36

Nou zit al half uur klaar voor finale, mooi niet dus, zegt hij steeds dat mijn code fout is.
Sorrie marieke maar wat een (K UT ) spel.

wordt er gezegd wat is het probleem, dan mailen we je gelijk nou heb nog niets gehoord hoor.

doe nooit meer aan je spel mee sorrie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 19:39

Same problem hier Huilen

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 19:48

ik had dus wel de goeie code.
was als eenalaatste ofzo (dus met zn 2)
was ik de k-otic leden aan 't tellen werd ik uitgeschakeld voor time-out Huilen
maar ik ga geen commentaar leveren hoor.
ik doe mee voor de volgende wedstrijd, is nog leuker ook! (de prijs)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 19:51

Citaat:
Op 2001-07-25 11:24, schreef Marieke:
Ik begrijp het Bart, sorry.
Heb het eigenlijk alleen maar gedaan om dan te kijken of ik met iemand van Bokt mocht gaan shoppen, voor die andere prijzen heb ik nooit reclame gemaakt. Beetje Egoïstisch is dat wel moet ik toegeven! Het ging me ook om mijn eigen gezelligheid. Hahahaha.


Euhm mensen...Marieke geeft alleen een tip en je bent echt niet verplicht om te bellen dus ik zie het probleem niet zo. Een advertentie op eenmaal andermaal kun je toch ook op reageren zodat het je geld kost. Je kunt het ook doorlezen en er niets mee doen, dat is toch je eigen keus?

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 20:08

cody, ik weet niet of dat ook naar mij is gericht?
Ik maak er namelijk geen probleem van, het was mijn eigen schuld dat ik er uitlag en doe volgende keer vrolijk weer mee.

wat had ik trouwens met die prijs moeten doen? paardenboek gaan kopen en de rest geven aan brooke hospital (was ik trouwens wel van plan)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Animal, catharin, Dominique_96, EsmeeKKK, GoogleAdsense, J30d, LiDi, Natascha, Schuur_, Varekaj, XxLMMxX en 152 bezoekers