Nieuwe versie van het Forum

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-01 19:22

Hoi,

Die storing van vanochtend was dus ivm het testen van een nieuwe versie van het forum, daar ging dus ff iets mis Boos! (zie ook andere topic)..

Maar goed, wat is er nou allemaal new and improved?

  • Het forum is nu in het Nederlands! Hadden jullie vast ook al zelf wel gezien. Het is nog niet perfect, dus als je iets tegenkomt dat niet klopt graag ff een mailtje of een berichtje. Ik kijk er nu al zo lang tegenaan dat ik de meeste fouten niet meer zie.
  • Op 2 met stip, je hoeft niet meer in te loggen! Zolang je minimaal 1x in de 2 weken op bokt.nl komt hoef je je wachtwoord niet meer in te tiepen (of ja, als je vandaag nog niet ingelogd hebt moet je dat 1x doen, daarna dus niet meer)..
  • Het laten zien wat er allemaal nieuw is (rode v.s. blauwe links) zou nu wat beter moeten werken. In de vorige versie was het zo dat een berichtje van jezelf ook als nieuw gezien werdt, dat zou nu wat beter moeten werken.
  • Priveberichten zijn nu wat functioneler. Die waren er al, maar je zag toen nog niet wanneer je nou een berichtje had, dat zou nu ook wat beter moeten werken.
  • Nog een stuk of honderd kleinere of technische dingen..

Dus als iemand vragen, opmerkingen of wensen heeft dan horen we dat heeeeel graag, laat ff een berichtje achter op bokt.nl of stuur een mailtje naar <a href="mailto:webmaster@bokt.nl" target="_new">webmaster@bokt.nl</a> ...

Enjoy!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 21:06

eh, dat inloggen, dat doettie (deedtie) bij mij niet hoor. Ik kwam, en als ik de browser afsloot moest ik weer opnieuw inloggen, daarvoor was het minstens 30 minuten... Geeft niet, want ik ken mijn wachtwoord zo langzamerhand 'by heart'.... Ha ha...

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 21:07

als het goed is doet ie het nu wel goed hoor! bart heb hetgefixed!! tenminste bij mij gaat alles prima!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 21:16

oh deze ja... Wassem al weer kwijt, heb ondertussen ontdekt dat Bart er al naar gekeken had....

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 22:30

Goeie webmaster hè, die Bart! Lachen

Bijna dag en nacht online en dat allemaal om dit forum voor ons zo gebruikersvriendelijk mogelijk te maken! En met resultaat...

(Bart - *bloos* - ?)

Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-01 23:38

Haha, zo iets ja Bloos

Dag en nacht in touw voor de bokkende mensen }>

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 15:03

Dat inloggen doettie dus nog niet. Geeft niet hoor, maar ik meld het maar even...

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-01 15:21

Hmm, hoorde zoiets ook al van Kim. Weird, ik heb sinds gisteren niet meer in hoeven loggen..

En hij onthoud de naam wel bij je? Weird.
Welke browser gebruik je?

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 15:22

IE 4.0 en hij weet inderdaad mijn naam. Mijn vader denkt erover om 5.0 te downloaden, dus misschien dat dan het probleem is opgelost?? Ik vinnut niet zo erg hoor!

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 18:36

bij mij doet ie het wel hoor ik hoief niet opnieuw meer in te loggen steeds.. ik weet niet welke IE ik heb...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 20:08

volgens mij heb ik nu ook niet ingelogd, maar dat gaat zo automatisch dat ik het niet zou weten... Zal wel goed zitten denk ik dan..

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 20:33

't werrukt echt ja...


Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 20:35

Bart.. Mijn zusje komt ook op dit forum.. Hoe moeten we dit aanpakken? Moet ik nu telkens uitloggen?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-01 20:46

Eeh. Jep.
Of dat kan je zusje voor je doen.

Je kan ook dat 'opslaan in een cookie voor 1 jaar' uitzetten, zou ook moeten helpen. Denk ik.. Eeh Lachen
Nou ja, kijk ff of dat werkt, als dat niet zo is zoeken we een andere oplossing..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 23:54

Bart heb nog ff vraagje
als je foto's op internet wil zetten waar kan je dat dan t beste doen? welke site. ben namelijk niet zo'n internet held. enja ga zaterdag wel foto's maken met ene digitale camera die ik jullie graag wil laten zien.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-01 00:02

Eeeh, pff.. Geen flauw idee eigenlijk Knipoog Ben totaaaaaal niet thuis in dat gratis hostprovider gebeuren. Iets als tripod.nl ofzo? dds.nl? zonnet?
Maakt mij allemaal niet uit zolang het maar geen tripod.com is wat dat werkt dus niet.
Of je kan de fotos naar mij mailen dan zet ik ze wel ergens op bokt..

Moet eerst zorgen dat die vertaling van het forum helemaal OK is en dan ga ik denk ik eens kijken naar een upload ding voor jullie, dan heb je geen vage homepages en andere providers meer nodig..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, _chou, Afanaisa91, Amazonbot, Amparo, anne7, Christina, Danseresje, Eliana, Evito_06, ferropaard, Lalladidoo, Mars, NikkiB1991, ogidni, Roosch, SemrushBot, YandexBot en 155 bezoekers