Dressuur/ spring clinic + BBQ"Katja" in Mijdrecht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Dressuur/ spring clinic + BBQ"Katja" in Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 13:34

Ja ja, ook ik heb "Katja" een pb gestuurd met de vraag of ze bij ons op stal een clinic wil komen geven. Ik wacht nog op verdere informatie, maar aangezien ze iig vast heeft gezegd dat ze dat wel wil doen bij deze vast een oproepje op zoek naar deelnemers en kijkers. Bij voldoende animo lijkt het mij leuk om naast dressuur ook een stukje springen te behandelen (dan kan Eclipse vast kijken hoe dat moet Knipoog ) Ik heb het met de stalhouder besproken en we willen in overleg met Katja een dag in een weekend eind mei/juni plannen als dat lukt. Dan is het mooi weer, staan de paarden lekker op het land en zijn er dus voldoende stallen (en 2 paddocks!) beschikbaar voor de paarden van de deelnemers. Aansluitend willen we een BBQ organiseren, muziekje er bij, lekker eten, drinken en kleppen. De stal is goed bereikbaar en er is parkeergelegenheid voor trailers. De kosten meld ik later, dat ligt er een beetje aan wat "Katja" vraagt en hoe de verdeling ruiters/kijkers zal zijn. Hieronder nog even de feiten op een rijtje:

Plingressuur / spring clinic van "Katja" in een weekend in mei/juni

(* demonstratie van "Katja"??? "Katja", zou dat lukken denk je??? )

*Stallen en 2 paddocks beschikbaar

*de bak is een 20 x 40 eb & vloed bak

*parkeergelegenheid op het erf (zal nog even inscahtten hoeveel auto's/trailers er iig kunnen staan)

*Aansluitend een barbecue

Als iemand vragen heeft of zich op wil geven, reageer dan even in dit topic. Party!! en hopelijk tot ziens Haha! De 1e gegadigde op stal heeft zich al aangemeld Haha!

PS: Ik ben vast zo brutaal geweest een oproepje te plaatsen voor ik de preciese gegevens heb ontvangen Katja... voel je gerust geroepen om informatie toe te voegen en het te melden als een weekend in mei/juni niet mocht lukken. Dit leek mij echter een prettige tijd omdat de paarden bij ons dan lekker op het land staan en er dan dus voldoende ruimte is. Overigens zouden we het ook erg leuk vinden als je 1 (of 2...we hebben hele mooie boxen voor je beschikbaar Knipoog ) paard(en) mee zou kunnen en willen nemen voor een kleine demonstratie.
Groetjes,
Jasja


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 14:17

Ik zou het bijna vergeten... Mijdrecht ligt even onder Amsterdam en boven Utrecht, tegen Uithoorn en vlakbij Amstelveen, Ouderkerk a/d Amstel, Aalsmeer etc. De stal ligt aan de Tienboerenweg, dat is een zijweg van de N201.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 14:31

Lijkt me leuk! Ben erg benieuwd naar jou paardjes ook o.a Haha!
Maar ik kom wel als kijker Knipoog

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 16:41

Mocht Katja niet kunnen, dan kun je altijd nog kijken of je Tyrza zo gek kunt krijgen Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 16:44

Ik heb Katja al gevraagd Haha! (enne... wie is Tyrza? zegt me helemaal niks...)

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 17:12

Ik wil wel komen, maar dan met El Roy. Lijkt me super gaaf. heb wel een box nodig, want ik gok dat er rond mei juni nogal wat merrietjes rondlopen die graag een veulentje willen dus om hem daar nou bij te gooien lijkt me niet handig. Haha!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 17:17

Dat zal geen probleem zijn... we hebben een afgezonderde box en 8 binnenstallen waarvan 2 aan beide kanten dicht zijn, dus dat gaat goed komen met El Roy. Leuk dat je komt . Party!! Ik hoop het topic zo gauw mogelijk aan te kunnen vullen met meer details.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 17:19

Als het in een weekend valt dat ik kan, dan kom ik zeker!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 17:21

Dan proberen we het gewoon zo te plannen Von. Haha! Zodra ik wat meer besproken heb met Katja zal ik een poll plaatsen met enkele data als keuze mogelijkheid.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 17:34

11 mei is bezet dan is ze bij ons Knipoog Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 17:37

Na 11 mei dan dus... da's ergens ook wel mooi, want des te groter is de kans op lekker weer Haha! En wie weet vonden jullie het allemaal wel zooooo leuk dat jullie allemaal willen komen kijken... Dus ik moet katja de mogelijkheden vragen als ze kan kiezen uit

(24/25 mei misschien wel erg dicht op haar andere clinic...)

31 mei/1 juni

7/8 juni

14/15 juni

21/22 juni

28/29 juni

iets in die geest... heeft iedereen tenminste ruim de tijd om vrij te plannen voor een dagje Mijdrecht... Knipoog Kunnen jullie gelijk mijn lieve meis en jaarlingenmannetje bewonderen...

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 17:41

Lijkt me ook leuk... Welke stal in Mijdrecht is het? Mijn paard staat dan waarschijnlijk al een tijdje heel lui te wezen op het land (toevallig ook in Mijdrecht Tong uitsteken) dus zal het wel zonder paard worden... (maar zou eventueel mischien ook kunnen).

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 17:44

Het is stal Kievitshoeve, aan de Tienboerenweg nummer 22.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 18:05

Lijkt me leuk! Ik moet tenslotte nog steeds op kraamvisite komen bij Eclipse *LOL*. Ik kom dan wel als toeschouwer.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 18:09

haha... jaarlingenkraamvisite, kan je eindelijk mijn slungelige ventje irl bewonderen... en ik kom gewoon dubbel op kraamvisite dit jaar... Knipoog Als ik terug ben uit Aussieland dan heb ik weer wat meer tijd... Party!! oops... off topic... nog even gauw on topic... leuk, een toeschouwer er bij. Kom je met Syph en willen jullie alleen kijken of ook BBQ-en... (even kijken of ik evt. nog een BBQ of wat extra moet regelen... iig heb ik er zelf nog 1 staan die mee kan. Vork Vingers aflikken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 18:13

Syph komt vast wel mee *LOL*. Maar BBQ is wel gezellie hoor! Als we nog terug kunnen komen met de trein... maar dat moet wel kunnen haha. Zo laat zal het niet worden. Maar goed, kraamvisite: je bent van harte welkom!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 18:29

Jurga schreef:
Syph komt vast wel mee *LOL*.


Nouja het moet dan maar he Knipoog. Nee lijkt me erg leuk. Alhoewel ik dan wel een hoog "Katja gehalte" krijg, volgens mij is dit al de 2e of 3e die in de planning staat bij mevrouw Haha! En misschien heb ik rond die tijd wel vervoer per auto Lachen Roept u maar qua datum Lachen

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 18:57

Ik bedoel dit niet l*llig tegenover Katja, maar is het niet leuk om een keer iemand anders te vragen?
Idd Tyrza, dat vind ik wel een goed idee.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 18:59

Ik ga eerder voor het opsteken van wat dingen qua paardrijden dan speciaal voor Katja en natuurlijk voor de meeting haha. Hartstikke gezellie!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 20:39

Ik geloof best dat het ook leuk kan zijn om ooit eens een clinic te organiseren van iemand anders, maar eerlijk gezegd is dit topic niet bedoeld voor dergelijke reacties. Dit gaat om een clinic van "Katja", dat staat al vast. We hebben een heel land vol paardenmensen (waaronder velen die nog geen clinic van haar hebben mee gemaakt) en na slechts 1 clinic van "Katja" te hebben gezien ben ik zeker nog geinteresseerd in meerdere clinics van haar. Haha! Dus ajb alleen reacties die betrekking hebben op deze bewuste clinic in dit topic en al het andere kunnen jullie in pb of een ander topic kwijt... Ik heb iig erg veel zin in deze clinic.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 21:54

Jaaaa, ik wil ook erg graag meedoen met Nappie, moet alleen nog wel even vervoer regelen................, maar als er iemand is met een plekje over in de trailer en die zo lief is om me mee te nemen met Nap.......... Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 00:02

napoleon schreef:
Jaaaa, ik wil ook erg graag meedoen met Nappie, moet alleen nog wel even vervoer regelen................, maar als er iemand is met een plekje over in de trailer en die zo lief is om me mee te nemen met Nap.......... Haha!


Aangezien ik mijn bericht niet meer kan wijzigen...................... Boos! Frusty

kan ik alleen nog maar met een quote zeggen dat ik vervoer heb Haha! *LOL* dus ik ben zowiezo van de partij Met dank aan mijn geheime vervoersbokker Haha! Tong uitsteken nu Nappie nog even klaarstomen en we rijden de strren van de hemel Clown

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 10:14

Fitzroy schreef:
Ik bedoel dit niet l*llig tegenover Katja, maar is het niet leuk om een keer iemand anders te vragen?
Idd Tyrza, dat vind ik wel een goed idee.

Beetje erg Off topic, maar dat is toch al gebeurd: Als julie dat willen dan kun je zelf natuurlijk ook een clinic organiseren. Ik kom met alle plezier kijken.

Fiesta, freiberger, what else?

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 12:40

Weekend 31mei/1juni heeft bij mij wel een voorkeur. Ik zal je nog wel even pb'en over de rest. Ik kan in elk geval paarden meenemen om een demonstratie te geven.
En als er een keer een andere bokker een clinic geeft dan ben ik er bij.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-03 12:46

Dan moet ik eens even gaan vragen of de mensen dan evt. kunnen... heb je als "back-up" misschien nog een 2e weekend in juni dat eventueel ook zou kunnen...voor het geval dat? (En allemaal vast heel hard duimen voor mooi BBQ weer... ) Dan maak ik zo even een soort van poll om te kijken wanneer de mensen die zich tot nog toe hebben opgegeven kunnen... En paarden mee zien we natuurlijk graag.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers