gaan vrijdag voor een huis kijken met allemaal schuren en gr

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 15:14

yes eindelijk,we zijn al bijna 2 jaar opzoek,en hopelijk komt het er nu toch van,het is een boederij,en er zit er naast nog een stuk grond en aan de andere kant een stuk grond met allewmaal bomen,daar past mooi de rijbak in!!! Cool heb er echt zin in,kunnen ze eindelijk thuis staan,ze gaan er pas uit volgend voorjaar hopelijk dus voor dat de veulens geboren worden,lekker stekkie van mezelf aan vaarwater met rustige weg,en heel veel paarden in de buurt,binnenbak ligt op 10 rij afstand. Party!! Clown Haha!


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 15:34

Waar is dat dan ergens? Wij zijn ook al heel lang op zoek, maar meer in het zuidoosten van het land, brabant en gelderland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 18:03

Ach er is zat te koop in Brabant en Gelderland, helaas is mijn budget de beperkende factor Scheve mond\

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 18:21

ik weet nog wel een huisje hier vlakbij nijmegen, vragen ze 1 miljoen voor, met weiland het is geen boerderij maar wel een leuk huisje! oow wacht ik weet trouwens ook nog een boerderij te koop en nog een huis, ook met land geloof ik..allemaal hier in de ooy polder (bij nijmegen)

"Some memories are best forgotten"

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-01 13:19

het is in nieuwe niedorp ongeveer 20min van alkmaar,nijmegen is jammer genoeg te ver. Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amanda_T, angrywolf, Anoukjuuuhh, IASCrawler, Ik_is_Ik, Janneke2, Josien_, KimD, Milando, Pferdchen, Roquen, Saranghea, swatch en 56 bezoekers