Rex is dood :'(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Rex is dood :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-03 12:14

Ik ben zaterdag naar mijn verzorgpaardjes geweest in As, Was al een tijdje niet kunne gaan door dat virus enz! Maar goed we kwamen daar en ze hebben daar zo een schat van een rotweiler, Rex die kwam altijd naar ons toe en als die ons zag altijd janken als hij niet bij ons kan echt een schat van een hond Lachen Maar ze de eigenaar van de paarden verltelde ons toen dat hij 2 weken geleden was overleden Huilen Hij was ook al oud! Maar hij kon gewoon ineens niet meer lopen en toen hebben ze hem een spuitje gegeven, De man is zelf dierenarts dus hij heeft het zelf gedaan. Vind het wel erg dat hij dood is, we komen nog niet zo heel lang in as pas van in oktober ofzo denk ik, maar was toch al wat gehecht aan die hond, hat was ook ze een schatje he! Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 13:30

Ah gossie. Maar wel fijn dat zijn eigenaar zelf dierenarts was en hem zo de juiste zorg heeft kunnen geven. Sterkte

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 13:35

Tja, dat soort dingen zijn altijd erg verdrietig Verdrietig ! Gelukkig dat z´n baasje zelf dierenarts is en dat verder lijden hem bespaard is gebleven! Ook van mij sterkte!!

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 13:48

Tsjah. Veel sterkte ...
Maar in ieder geval heeft hij hem uit zijn lijden verlost ...
Dat scheelt bij hem een boel pijn ...