carnaval

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

carnaval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 11:01

Bij ons is zondag carnavals stoet geweest was wel begaaid Haha! Ik deed ook mee Knipoog Maar een jeugdverenging had bijna geen wagen!! Verward Toen ze de wagen waren gaan halen was er een ongeluk mee gebuurt! Scheve mond Die kwamen van de brug af en ineens brak de stang waarmee de wagen aan de traktor zat! Daar ging de wagen die stak gewoon ff de traktor voor bij 2 autos naar de knoppen en tegen de gevel van een huis aan !!! Daar was echt heel veel schade, gelukkig zijn er geen gewonden gevallen Lachen En ze hebben op het laaste moment nog een andere wagen kunne huren, die wagen stond wel niet echt bij hun pakken maaja ze hadden er 1 he Maar dat lijkt me wel eng jong, zit je daar zo in je traktor zit ge ineens uwe wagen voorbij rijden Frusty

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 11:13

Ik wil niet vervelend doen, maar kan je aub proberen om een beetje fatsoenlijk Nederlands te praten? Ik praat normaal gezien ook gewoon dialect, maar niet hier want dit is nog altijd een Nederlands forum en geen Vlaams... begrijp je?

Verder lijkt het me inderdaad wel iets waar je ongelooflijk van schrikt, ik zou het niet willen meemaken. Bloos

(edit:verkeerde smiley, wist niet dat er een verschil was tussen O en o, oftewel Gaaaap en Bloos)

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 11:24

leentje schreef:
Ik wil niet vervelend doen, maar kan je aub proberen om een beetje fatsoenlijk Nederlands te praten? Ik praat normaal gezien ook gewoon dialect, maar niet hier want dit is nog altijd een Nederlands forum en geen Vlaams... begrijp je?

Ja sorry, maar dyslexie (of hoe ge dat ook schrijft Verward ) en weet nu eenmaal niet hoe ik sommige dingen moet schrijven, dus moet ik altijd heel lang nadenken en dan begin ik zo van die worden maar te schrijven waarvan ik weet hoe ze geschreven moeten worden en ja ik begin dat heel vlaams te schrijven. Sorry maar ik kan er echt niks aan doen Scheve mond

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 11:45

Eehh... is het niet een beetje te laat voor een carnavals-stoet Verward !!

Bij ons waren dé carnavals dagen van 27.2 - 4.3 en in Ned. volgens mij ook ??!
Maar goed, wat daar gebeurd is lijkt mij ook behoorlijk schrikken zeg Scheve mond !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 12:01

bij ons is de carnavals stoet altijd rond deze tijd, maar dit jaar viel hij ook wel best laatja. Maar dit weekend zijn er hier in de omstrekken nog carnavals stoeten.

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 12:06

je komt al ver als je elke "ge" door "je" vervangt en dat lijkt me niet zo moeilijk Knipoog

oh ja en idd, carnaval wordt hier in sommige streken ook wat later gevierd, de carnavalsstoet in Leuven is ook pas afgelopen weekend geweest

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 12:20

ik zal er voortaan op letten, maar ik doe dat altijd vanzelf. vandaar Knipoog

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 12:36

leentje schreef:
je komt al ver als je elke "ge" door "je" vervangt en dat lijkt me niet zo moeilijk Knipoog


Dat is gewoon Belgisch hoor Lachen Maar het lijkt me idd ook heel erg schrikken als zoiets gebeurd!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie