nina gaat naar de bont paarden veiling te tolbert

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-01 16:47

de commisie kwam vanddag om te kijken of ze geselcteerd zou worden bij 1 van de 40 te veilen paarden en ze liet zich ontettend mooi zien. het is misschien een radicale manier van verkopen maar voor mij de beste omdat ik geen zin heb om steeds mensen aan de telefoon te krijgen en het hele verhaal weer moet doen. nu weet ik dat er een kans ik dat ik ze daar voor het laatst zie.en dan kna ik me er op voorbereiden. ze gaat eerst nog 1 maand naar stal KA van lennard bouwman die gaar haar rijden op de veiling. bij hem op stal zal ze een maand getraind worden en op de veiling zal ze zowel springen als een stukje dressuur. nu nog aan het idee wennen. tis moeilijk maar het is niet anders.


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 16:59

Misschien is dit inderdaad wel een goede zet van je. Wel heel moeilijk.

Veel sterkte met dit alles.

Pling Knuf Mayo Pling

Marjolein

Berichten: 11629
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 17:23

ik vindt t een hele moedige beslissing van je. en misschien is er toch nog een mogelijkheid om te blijven weten waar Nina nu is. alvast veel succes met het nemen van afscheid.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-01 19:06

tja moedig vind ik het ook van mezelf. had nooit gedacht dat ik de knoop ooit zou doorhakken. vooral toen ik vandaag met de veilingcommissie op stal kwam en nina in de bak een spectacuaire show gaf wist ik wat ik zou gaan missen.(terwijl ik dit schrijf schieten er toch nog tranen in mijn ogen). ze deed zich voor als een 100% volbloed en toonde zich ontzettend mooi. ze waren wel onder de indruk van haar. het zal wel even slikken zijn al word ze daar verkocht. maar ik heb nog tijd om er aan te wennen. en thuis wacht dan onze nieuwe dartmoormerrie op me die ik dan lekker kan knuffelen. die ga ik nadat ze haar veulen heeft gehad aangspannen rijden. het is zo'n droppie. binnekort zal ik haar aan julie voorstellen.
ne eerst maar afscheid nemen van nina


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 19:48

Ik vind het zo erg voor je......bij het lezen dat je haar dan toch wegdoet en dat je daar zo veel verdriet van hebt, dan schiet er bij ook een brok in mijn keel.
Ik wens je nogmaals heel veel sterkte met deze hele moeilijke beslissing.......en ik hoop dat ik nooit voor zo'n beslissing kom te staan.....maar helaas hebben we het in dit leven niet voor het zeggen!!!

Heel veel sterkte en ik hoop dat ze toch niet te ver bij je vandaan komt te staan zodat je haar misschien zo af en toe nog eens kan gaan bezoeken.

Jacqueline

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 20:56

lonneke,
ik denk dat je een heel goede beslissing hebt genomen,maar je gevoeld blijft natuurlijk altijd werken bij dit soort dingen!

heej, hoe kom je trouwens bij Lennard Bouwman terecht?
Die staat nu hier in Dirksland op de manege, huurt daar wat stallen en traint paarden voor anderen. dat zei hij, ik heb ook z'n kaartje gehad, maar ik kreeg de indruk dat hij haast (nog) geen klanten had -->Hij huurde maar iets van 5 stallen toen , waarvan 2 of 3 voor z'n eigen paarden.
Wel lest hij tegenwoordig bij barbara koot en da's denk ik een hele goede zet, sowieso ook om zijn eigen netwerk op te bouwen.

Ik vroeg me dus af hoe mensen sowieso aan zijn naam en adres komen?
btw, ik ken hem van de mbo paardenhouderij, we waren klasgenootjes Lachen
keer op keer verbaas ik me erover hoe klein deze paardenwereld is..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mamabird, RowanaX, xPabloBokt en 11 bezoekers