Een heel lief babyezeltje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Een heel lief babyezeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 22:56

"Mijn" lieve kleine ezeltje Anita is vrijdag 14 maart om 1.40 's nachts bevallen van een hengstveulentje genaamd ERnie, van de bevalling zelf heb ik nog geen foto's, die krijg ik nog. Maar ik heb natuurlijk wel al foto's van voor de bevalling en erna.

Afbeelding
Dit is een paar daagjes voor de bevalling, best een leuke foto vind ik zelf.

Afbeelding
Weer Anita Jr. "Hmm, ik wil wel brokjes hoor Vork "
Het is heus moeilijk om foto's te maken als je object de hele tijd naar je toe komt gelopen Frusty (en dat doet ze dus ALTIJD). Vandaar dat deze enigzins bewogen is. Maar het is nog wel lief toch? Lovers

Afbeelding
Tadaaa! Hier is ie dan Ernie, net 12 uur oud. Lief he?? Lovers

Afbeelding
Voor het eerst in de wei, 2 daagjes oud. Jammer van die boom die naast hem staat, maar toch wel lief en schattig!

Afbeelding
Anita jr en Ernie "Hallo kom je weer foto's maken?"

Afbeelding
En oma Anita sr is natuurlijk ook heeeeel trots op haar kleinzoon Knipoog .

Afbeelding
"Wat al die bokkers nu zeuren over ezelsoren bij hun paarden Ik win toch echt hoor *LOL* "
Omdat Anita jr en Ernie nu steeds binnen staan (ivm drukte en publiek) staat zij als enigste ezel buiten (wel tussen de andere dieren hoor) en dat vind ze niet leuk. Ze is de hele tijd aan het balken en staat constant op de uitkijk Haha! Dan staat ze dus zo.

Ik heb nog een boel andere foto's gemaakt van de andere dieren, maar die zet ik wel in een ander topic. Eerst maar eens hopen dat deze foto's het doen

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


**Max**

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-09-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:59

Ik had de foto's al een keer gezien, maar het is geen straf om ze nog een keer te kijken Haha!

~ Only Fools Dream About Things They Can Not Have... I Wanna Be A Fool ~

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:10

Oh,wat cute,wat droppie!!
Leuke foto's zeg,die kleine is echt cool!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:14

O wat ontzettend leuk, dat veulentje! Wat jammer dat ezels en ponies niet samen kunnen....ze zijn echt enig!

Je suis Charlie.

assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 23:19

Ik heb het al vaker neergezet op bokt: het kan best samen, maar je moet gewoon regelmatig ontwormen. Bij ons gaat het al ruim 20 jaar goed, dus waarom zou het ergens anders niet goed gaan (en wij zijn echt niet de allerbeste ontwormers hoor Bloos ).

Maar het is idd wel een droppie hoor. Hij was heel 'bang' en verlegen in het begin (logisch) maar vandaag was ie al een stuk onderzoekender en drukker. Superleuk om te zien!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:38

Wat zijn ezeltjes toch schattig Lovers ! Bij m´n moeder achter het huis, is ook een dierenweitje met een ezeltje. Vorig jaar heeft ze ook een veulen gehad, echt een snoepie !! Gefeliciteerd hoor, hij is echt drollig !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:50

Alweer een? Blijft deze? Of gaat er een andere weg?
Cute Lachen Vind alleen dat koppie nog niet super, beetje te breed in mijn ogen Tong uitsteken Maar dat hebben alle ezeljongen Lachen

assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 23:56

Deze gaat ook weg, het is nl een hengstje. En alles wat mannelijk is moet weg, tenzij het uitzonderlijk mooi is (net als met vriendjes Tong uitsteken )

Dit beestje is net een poedel, volgens mij hebben we een nieuw ras ezel gefokt met Anita junior. Toen zij werd geboren was ze ook al zo'n poedel met allemaal krulletjes. En Ernie ook, terwijl de vorige veulens gewoon allemaal 'gladharig' waren. Beetje vreemd, maar wel lief Lovers

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 16:01

Oh !! En dan krijg ik niet eens een geboortekaartje !! Boos!

Wat een lieffie, maar wat een naam Haha! ! Jammer dat ik nog steeds niet verhuisd ben, anders had ik hem echt gekocht, ik vind ze zo leuk !

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu


assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 18:53

Craignethan schreef:
Oh !! En dan krijg ik niet eens een geboortekaartje !! Boos!

Wat een lieffie, maar wat een naam Haha! ! Jammer dat ik nog steeds niet verhuisd ben, anders had ik hem echt gekocht, ik vind ze zo leuk !

Sorry sorry sorry *schaam*. Ik heb het ook zó druk met school, dat ik dat helemaal ben vergeten Schijnheilig

En die naam, tsja, een van de beheerders heet Bert, dus ja, dan is Ernie wel logisch toch *LOL* . De vorige veulens heetten steeds Joepie of Henk, dan vind ik Ernie toch wel leuker hoor

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 37 bezoekers