Besluit..wil Carlos wegdoen...als het me lukt :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Besluit..wil Carlos wegdoen...als het me lukt :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 16:02

Dat zeg ik wel,maar vind het zoooooo moeilijk Verdrietig Frusty

Ik zit erg met Carlos in mijn hoofd..Ben al een jaar aan het piekeren...
Wil meer,wat anders..verder..Heb geen plezier in het rijden(meer)

Ik wil dolgraag verder in de dressuur...veel mensen zeggen dat ik echt talent hebMijn oom( Die ook rijd) zei dat het er echt prachtig uitziet als ik rijd..mooie natuurlijke houding..hij vind dat ik echt meer ermee moet doen..en Carlos echt weg moet doen..hoe moeilijk het ook is..

Het is zonde dat ik er niet meer mee doe,zeggen veel mensen..Ik kan meer dan Carlos..En hij is gewoon te klein,het rijd niet lekker,beugels inkorten..mijn been komt niet op de goede plek met aansporen..waardoor hij vaak zenuwachtig wordt en in galop overspringt..onrusstig dus...

Carlos is mijn schat(maar meer om naar te kijken,dan op te rijden)..ik ben gek op hem,maar het rijden daar heb ik eigenlijk geen plezier meer in..Soms denk ik ik wil geen wedstrijden rijden en gewoon lekker met car buitenrijden...maar als ik diep in mijn hart kijk..wil ik dolgraag dressuur rijden met een pony..Ik geniet er zo van..voel me ook veel beter..iets waar ik goed in ben..die complimentjes doen me echt zo goed!! Bewijs dat ik mijn best doe en resultaten boek,zeg maar...

Carlos is te klein.te eigenwijs..te snel afgeleid..Hij was 12 toen ik hem kocht en erg verwaarloosd..zwakke rug..benen..Hij is super fit,maar niet geschikt voor wedstrijden en zelfs het oefenen is niet echt wat..ik ben nog steeds bezig met hem normaal door de bak laten lopen..."Les nemen" zouden jullie zeggen.,maar ik heb het eigenlijk opgegeven..ik kom toch niet verder..of hij nu netjes loopt..Ik kan nog maar net 2 jaar(heb hem bijna 5 jaar) doorzitten..daarvoor ging hij altijd in galop en alle kanten op..
Door oefenen en een beter zadel lukt het al beter,maar niet zoals een ander paard..

Ik houd zoooo veel van het beestje..Ik heb zo veel met hem meegemaakt,maar toch..Ik wil zo graag wat anders..Tis echt iets wat ik zo graag wil...Ik kan natuurlijk geen twee paarden houden..

Een paard verzorgen wil ik niet..wil echt een eigen paardje..

En Carlos verkopen??..hij is 145.al 16 jaar,zwakke rug..geen papieren,niet geschikt voor kleine kinderen/beginners..erg moeilijk/gespannen en onzeker..Tis echt een verhaal appart Knipoog Ik zou dus haast niets voor hem krijgen..hij is me zo veel waard..Wie koopt nou zo'n beestje??Aan wie,wat voor persoon zou ik hem moeten verkopen??

Ik klink een beetje, als een verwend kreng,maar dat ben ik niet hoor Tong uitsteken

Kvind het zo moeilijk Verdrietig Frusty

Alleen als hij naar een heel goed tehuis gaat..kan ik hem weg doen..wat een dilemma zeg Frusty

Wat zouden de mogelijkheden zijn??En wat zouden jullie doen...

Groetjes Kat



Rozemarijn
Berichten: 8
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 16:27

Je hebt een heel mooi paardje en hij ziet er nog goed uit voor een 16 jarige. je kan hem het beste aan iemand geven waarvan je zeker weet dat hij/zij hem goed behandeld dat heb ik ook gedaan.

~*Joyce*~

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 16:38


ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Freekfuchs, micksage, Mnoonn, Nimby, Vagabondo en 136 bezoekers