Lees dit beheerders!!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nelvandeb

Berichten: 46
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Tilburg

Lees dit beheerders!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 15:18

ik ben er niet mee eens dat je 25 dingen in je forum moet hebben ezet voordat je iets te koop zet
ik moet een pony aan iedereen aanraden VOORDAT hij naar de slacht gaat!!!!!!!!!
en ik heb nog maar 7 dingen hier gezet omdat dit mn eerste x is hier!!!!!!!
hij staat nu ook bij medishe
maar dit is echt vet belangrijk!!!!!! Boos! ok??
mooi
let er maar eens op

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 15:20

euh? Er zijn toch ook genoeg andere sites waar je je pony kan verkopen? En die 25 berichten, die heb je zo... hij zal niet van de een op de andere dag al naar de slacht gaan, want dan heeft het weinig zin om dit bericht nog te plaatsen.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 15:53

Nel, het zou fijn zijn als je de BOKT regels eens las voordat je allerlei vage berichten gaat plaatsen.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 16:14

nel hihihi, ze heet debbie Haha!
Debbie inderdaad die berichten heb je zo te pakken, en even boktregels lezen is inderdaad handig...

Neem het er niet teveel kwalijk. als je hier voor het eerst komt is alles nog lang niet duidelijk... ik wist pas naar 4 maanden dat er zoiets bestond als boktregels!!

Er is gewoon een ponytje waar ze gek van is, en ze is super bang dat die naar de slacht moet... ik kan wel begrijpen dat ze haast heeft...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 16:16

Shiloh, er staat duidelijk in de mail die je krijgt als je je aangemeld hebt, waar de boktregels staan, met links en alles erbij. Toch weinig moeite om die mail even goed door te lezen?

En ja tuurlijk heb je haast, maar ik denk niet dat zo'n bericht plaatsen erg bevorderlijk is voor de verkoop van die pony...

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 16:19

Ja, maar kom op, er word echt verschrikkelijk boos gereageerd op iemand die hier nog maar net is, ik wist in het begin echt niet precies hoe het er hier aan toe ging, of waar ik mijn berichten neer moest zetten...

En is misschien super verkeerd, maar als ik me ergens voor aanmeld dan zitten er vaak echt mailtjes bij die echt zooooooooo super lang zijn, die ga ikd an echt niet helemaal zitten lezen...

Het geeft je gewoon niet echt een welkom gevoel als je hier voor het eerst komt en je word op die manier benaderd....

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 16:25

Shiloh, of je bent wat overgevoelig of er is iets anders aan de hand.. maarehm.. ik vind hoe lielle en Syph reageren dus echt niet 'Verschrikkelijk boos' Lachen
En Natuurlijk, iedereen die nieuw is, heft wat wegwijs nodig.. maar het is weinig moeite om een mailtje goed door te lezen, en daaruit op te maken dat de regels op Algemeen staan, en als je die goed leest ( voor mij part lees je ze 3 keer ) dan weet je, hoe je moet reageren.. waar je moet reagren.. en wanneer Knipoog

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 16:35

ja daar heb je wel gelijk in laratjuh, nee ik ben niet overgevoelig... en ik heb het nu niet alleen over dit topic, ook de andere dingen die ze geplaatst heeft word meteen op ingehakt, en het komt vaak geirriteerd over, daar heb ik wel vaker last van... dat iemand iets een beetje verkeer doet, en dat daar dan meteen op in word gehakt...

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 16:42

Kinders, kunnen jullie dit niet via PB doen? Bloos


Het begint een beetje offtopic te gaan! Frusty


Weetje nelvandeb je had ook Bart of Heike een pb kunnen sturen....of moddie van EA!?!