Joepieeeeee buitenrijden!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Joepieeeeee buitenrijden!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 15:16

Mijn vriendin belde net met de medeling dat onze privelerares heeft gebeld. We moesten daar om half zes zijn, want we gaan buitenrijden Party!! Party!!.
Ik heb er heel veel zin in omdat dit de eerste keer is dat ik ga buitenrijden!!! Was het maar half zes!!!

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 15:17

leuk joh, veel plezier alvast!!! het is ook hartstikke lekker weer vandaag! ik wil ook buiten rijden... Haha!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 15:20

Ja ik lees jullie berichten altijd en dan dacht ik "dat wil ik ook" en nu gaat het eindelijk gebeuren.

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 16:04

grrrr, en ik zit dan nog lekker in de auto.... te balen dat het zo'n mooi weer is buiten.
In ieder geval veel plezier!!
Misschien kun je stiekum de klok vooruit zetten, kun je eerder weg

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 20:18

En hoe was het? Ging het goed? Zal vast erg leuk geweest zijn! Ik ben heel erg benieuwd, verslagje???

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 20:36

Leuk voor je dat het er nu dan eindelijk van gekomen is Lachen !!
We zijn benieuwd naar je verslag hoor Pling !!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-03 09:11

Nou ik ben geweest en het was super!!!! Ze was wel wat actiever dan in de bak, gingen we draven wou ze galopperen. Het was echt heel leuk!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 11:36

Dat is wel een heel erg kort verslag hoor Tong uitsteken
Maar wel fijn dat t zo leuk was, t was gister ook nog eens heerlijk weer!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-03 11:52

Speciaal voor maaike een wat langer verslag. Tong uitsteken

Om half zes hadden we afgesproken. Toen we daar aankwamen waaren nog niet alle paarden op gezadeld dus hebben we even geholpen. Vervolgens hebben we een buitenrit gemaakt van een uur door de vaassense binnenlanden. Na eerst een tijd gestapt te hebben gingen we over in draf tijdens het draven kwam mijn vriendin erachter dat haar beugels te lang waren dus stopte we even om ze op maat te maken . In de verte zagen we al een auto aankomen die ricting ons reed en mijn vriendin stond half op de weg en wou met geen mogelijkheid de berm in Boos!, dus lisette gauw haar beugels korter gemaakt komt die auto eraan en denkt er dus niet aan om langzamer te gaan rijden Boos! als het paard van lisette 1 stap naar achter was gegaan had ze ervoor gelegen. Nou uiteindelijk ging alles gelukkig goed en gingen we verder.
De rest van de rit verliep heel rustig.
Vervolgens komen we op de weg waaraan de boerderij ligt en geef mijn paard een beetje been omdat ze echt liep te sukkelen maar met dat ik dat dus doe komt er een hond aangerend en daar schok ze een beetje van met het gevolg dat ik er weer bijna naast lag. Uiteindelijk zijn we allemaal zonder vallen bij de boerderij aangekomen en moest ik in de bak nog even galopperen (omdat ik twee weken geleden voor het eerst had gegaloppeerd en er anders te lang tussen zat)
Nou de eerste keer ging goed, de tweede keer sprong ze op de verkeerde been in galop (wat een rot gevoel) en de derde keer ging het ook goed.

Dit was het verslag van het buitenrijden
(lang genoeg Maaike Tong uitsteken)

Speciaal voor Maaike weer!!!! Het was echt super en zeker voor herhaling vatbaar!!!!
Laatst bijgewerkt door Nathalie1981 op 19-03-03 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 11:56

Ik mis alleen nog de stukjes waarin je vertelt dat het ontzettend lekker weer was om te rijden Tong uitsteken
Klinkt wel leuk hoor, alleen stom van die auto!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 12:24

Geweldig he, dat buiten rijden!!!!!!!!!!!!!! Daar kan ik zelf ook echt gewoon verschrikkelijk genieten ook al kan ik het iedere dag. Het is gewoon veel leuker dan in de bak.