Kur op muziek Lisse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Kur op muziek Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 12:05

A.s. weekend wordt een kur op muziek in Lisse gehouden. Wie weet wanneer het precies is en gaat er nog iemand naar toe?
Het is bij mij praktisch in de achtertuin Knipoog en die mensen van de dressuurstal doen ook mee, dus ik ga zeker kijken.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.



KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 12:16

Met Fitz? Ik bedoel gaan ze hem daar voor je starten?

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 12:26

Nope, Fitzy doet nog niet mee. Startkaart is nog niet binnen en volgens mij willen ze zeker zijn van een hoge klassering Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 20:25

Fitz moet natuurlijk wel een mooi visitekaartje worden!
Hou ons op de hoogte.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 20:42

he leuk zeg! gewoon bij die stallen?! daar rijd ik ook wel is wedstrijd! tegenwoordig kom ik alleen nog in Lisse voor de cross! tis net ff te ver! maarja werd altijd de kampioenschappen springen verreden!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, FCSA, Fly_high, Ginny135, Rijsa en 28 bezoekers