Vandaag boktmeeting met Natascha en Dimmelim!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-01 19:59

Vandaag is Natascha in haar autootje gestapt en naar Mijdrecht gekomen om Escala te bewonderen... Haha! Dimmelim woont ook in Amsterdam, dus die is (net als ik Knipoog ) in de bus gestapt om gezellig mee te doen aan onze boktmeeting...Dimmelim zag ik dus al in de bus...was nog wel grappig, want zij zat ongeveer achterin en ik wist alleen maar dat ze waarschijnlijk een blauwe rijbroek en bergschoenen aan zou hebben...ik vond het echter een beetje raar om helemaal door te lopen om te kijken of zij idd die broek en schoenen aan had dus ik ben een paar bankjes voor haar gaan zitten...gelukkig kwam ze naar me toe om te vragen of ik misschien Jasja was...ja dus! *LOL* Ik kan me haar twijfel wel voorstellen, want ik had dan wel het afgesproken zebratasje bij me, maar ik had open schoenen aan...niet echt wat je verwacht bij een paardenmeeting... Schijnheilig (Mijn rijdschoenen staan op stal) Eenmaal aangekomen bij de halte tienboerenweg stond daar een witte auto in de berm...Natascha! Het weer leek een beetje dreigend, dus we hebben eerst thee gedronken en daarna Escala gepakt. Het waaide nogal, dus madam eerst even aan de longe gedaan en toen is Natascha er op gestapt! (Ik rijd nog steeds niet echt ivm mijn pootjes...au!) Dat ging hartstikke goed, eerst even uitgevogeld waar Escala's stuur zit (en Escala mag een nieuweling graag even uitproberen door op de volte naar binnen te vallen en gezellig bij haar baasje te komen staan... Haha! ) en toen ook in draf en galop! Dat ging allemaal hartstikke goed, dus Natascha heeft ook roll-backs en back-up met Escala gereden, ging heel leuk voor de eerste keer op mijn puk! Claudia heeft goed haar best gedaan... Haha! (instructeur van Natascha) Verder Natascha uitgelegd (is niet mijn sterkste kant denk ik...hoop dat je het een beetje begreep Natascha!) hoe ze Escala (en menig ander westernpaard) het beste weer naar buiten de grote volte op kon sturen als madam naar binnen viel, ging allemaal prima! Escala heeft aardig haar best moeten doen vandaag... Haha! Daarna heeft Dimmelim ook nog even op Escala gereden, en ook dat ging hartstikke goed! Al helemaal als je in aanmerking neemt dat ze ijslanders gewend is...en het western rijden niet...Daarna zijn we door gereden naar de boerderij waar de ijslander merrie (Sefja) van Dimmelim staat, wat een mooi paardje! Sefja is nog maar een paar weken onder het zadel en is niet gewend aan een rijdbak (ze is buiten ingereden) en vandaag had ze een heuse primeur...onder het zadel in de rijdbak met nog 2 andere (grote!) paarden...eng!!! Tsja, in het begin vond ze het even schrikken geloof ik, maar Dimmelim heeft het prima opgelost, ik weet zeker dat ze een vreselijk leuk paardje heeft aan Sefja!!! Nou is het wachten nog op de foto's die Natascha vandaag gemaakt heeft...ben benieuwd...we hebben trouwens ook de vele foto's van Lois en de prachtige tekeningen van Natascha bewonderd, erg mooi! We moeten Lois ook maar gauw in levende lijve gaan bekijken... Party!! Kortom, ik vond het een erg gezellige dag vandaag!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 20:07

klinkt super!

en nu gauw naar doetinchem he vikki??

boktmeeten YES Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-01 20:09

Jep, deze zomer ook nog naar Doetinchem! En naar Ameland! Haha!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 22:34

en naar Lelystad! Party!!

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 22:54

Klinkt leuk idd, ik wil ooooook boktmeeten Haha!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 07:48

was inderdaad erg leuk. Alleen heb ik heeel veel spierpijn gehad. Ik ben natuurlijk mijn "grote" Lois gewend en dan in 1 keer op zo'n superwendbaar "kleintje". Maar dat kleintje heeft goed d'r best gedaan. Mijn idee dat alle arabieren hittepetitten zijn heb ik ook maar weer in de kast gezet want Escala is een heel lief dametje dat zomaar vreemden op d'r rug laat rijden zonder te gaan lopen kwallen Haha!.
Op het Ijslandertje van Dimmelin heb ik niet gereden want die had ze nog maar net, maar dat was ook een superscheetje Kwijl
Ik zal vanmiddag de foto's wegbrengen en dan staan ze eind van de week ergens op het plaatjesforum. Nog even geduld dus.
En Lois mag je natuurlijk altijd komen bekijken Knipoog

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 08:06

Gezellig zo'n boktmeeting...*zucht*
Ikke wil ook meeten....
Ik woon alleen zo ver weg, WHOEAAAAA Huilen Huilen
Als ik toch nog eens naar Nederland kom, dan mag ik er wel een maand voor uittrekken om alle bokkers af te gaan *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 08:53

Hihihi, Caballo en ik dacht dat ikver weg woonde Lachen

Klinkt alsof jullie echt een hele leuke dag gehad hebben. Ik kom ook nog eens over naar jouw Vikki, want ik wil ook eens western proberen!
Heb ik 1x tje mogen doen op een soortemet clinic diehier gegeven werd. Ik vond het helemaal het einde, had zelfs een spin mogen doen!!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 09:04

jaaah en vergeet Apeldoorn niet *LOL*
leuk joh ben benieuwd naar de foto's!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 09:35

Ja het was erg leuk, over een tijdje als alles goed gaat mogen jullie de tolt proberen hoor. Ik kom ook zeker nog een keer naar Lois kijken. Escala was wel echt een heel gaaf paard. Echt zo een die je op je gedachten kan rijden. Tenminste zo leek het als Jasja erop zat.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-01 18:14

Hihihi...moet je mijn instructrice maar eens op Escala zien rijden Dimmelim...dan lijkt het helemaal simpel... Haha! Enne...Jantina, dan mag je op Escala ook spinnen, kan mijn meissie goed hoor...roll-backs kan ze ook heel goed en ze kan leuk stoppen en heeeeeeel goed speed control Haha! vind ze stiekem leuk denk ik...van lekker rustig galopje naar speedy gonzales galop... Schijnheilig Ze kan ook erg goed changeren, daar kreeg haar vorige eigenaar altijd pluspunten mee. Party!! Dusse...als er nog mensen zijn die zin hebben in een dagje Mijdrecht...ik heb me al opgegeven voor een dagje Doetinchem, dagje Ameland, dagje Lelystad, iets langer dan een dagje Texas... Knipoog Ik ben trouwens ook vreselijk benieuwd naar de foto's van Natascha...hoop maar dat ze een beetje een vlotte fotozaak heeft...of druk je de foto's zelf af Natascha???

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 07:41

ik kan helaas zelf geen foto's afdrukken, maar hoop toch echt dat ik ze hier vrijdag neer kan zetten. ben zelf ook ontzettend benieuwd want er staan ook nog een paard heel mooie arabieren op dat rolletje.
Nog even geduld dus Haha!

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 07:45

Heej...Vikki, ik wil wel een dagje Mijdrecht doen hoor, lijkt me hartstikke leuk Lachen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-01 20:05

Arghh...nog tot vrijdag geduld...hellup!!! Schijnheilig

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 07:28

ja erg he? ik hoop niet dat het kruidvat weer zo'n "vakantiedrukte" smoes heeft want dat doen ze wel vaker. Dan zeggen ze dat ze zo snel zijn en kunnen ze het niet waarmaken in de vakantieperiode. Ik kan ze donderdag ophalen en ga ze gelijk scannen. Dus heeeeeel misschien al donderdag.