Barbiano verhuist en Cartuja geschoren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Barbiano verhuist en Cartuja geschoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 22:44

Ja een erg drukke dag gehad vandaag van 9 uur tot nu in de weer geweest. Barbiano werd vandaag verhuist naar zijn nieuwe stal. Aangezien ik er 1 ken die hem zeker kan laden heb ik die gevraagd, mijn ex schoonvader. Barb heeft nogal een laadtrauma klem gezeten etc. Het viel mee we hebben er een half uur over gedaan. Op de trailer er weer af steigeren etc. Maar we kregen het toch voor elkaar. Bij de pensionstalling vond Barb het allemaal erg vreemd, hij keek zijn ogen uit. Aah dacht Barb, hooi en stro vreten na al dat gesteiger. Knipoog

Toen zijn we met onze instructrice naar Cartuja gegaan voor een toilletteersessie. Cartuja wordt mei 4 en is nog niet zadelmak wel wat in de hand geweest maar het is echt een koele. Dat bleek wel toen we de modder en mest verkleefde haar op haar buik wilde weghalen. Met de schaar ging het niet makkelijk dus hebben we het scheerappparaat gepakt en onze mond viel open brok was interessanter dan het scheren. Ze liet het allemaal braaf toe. Cool Wauwie. Ze zag er na deze toilletteersessie zeker wat toonbaarder uit. Nu kan het echte werk gaan beginnen, het zadelmak maken.

's Avonds weer naar Barb geweest zadelkast inruimen enz. Hij was nog steeds erg verbaasd en moest alles zien. We weten zeker dat hij het daar heel goed zal hebben.

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 09:55

Waar sta je nu dan?

Wel fijn dat alles goed is gegaan met Barb. Haha!

Ik ben benieuwd naar cartuja onder het zadel zet je gauw foto's neer als je erop hebt gezeten?

Groetjes Merilyn

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 10:44

We staan nu in een pensionstalling in Hoogeloon. Die rust is echt fantastisch. Zodra we foto's van Cartuja hebben onder het zadel zal ik ze hier neer zetten.